Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΚΑΚΟΠΑΝΤΡΕΨΑ...

Η Σουλα και η Τουλα...Δυο φιλες, γκαρδιακες,γυρω στα πενηντα...Καθονται στι σαλονι,και
πινοντας το καφεδακι τους,συζητουν...
-Ασε βρε Τουλα, λεει η Σουλα...Τα παιδια μου τα κακοπαντρεψα...
-Τι λες βρε Σουλα, λεει η αλλη...Μα δεν εχουν και πολυ καιρο που παντρευτηκανε...
-Ναι, αλλλα αυτα τα πραγματα, φαινονται απο νωρις...Η καλη μερα, απο το πρωι φαινεται...
-Καλα, ο γιος σου;;;Δεν περναει καλα;;;
-Τι καλα, δυστυχης ειναι ο φουκαρας...Τι να λεμε...
Ξυπναει το πρωι...Αξημερωτα...Να μη σηκωθει και η γυναικα του, να του κανει εναν καφε;;;
Ενα κολατσο;;; Να τον καλημερισει, να του δωσει κουραγιο;;;
Τιποτα, παιδι μου...Τιποτα...Σαν τον εργενη...Σηκωνεται και φευγει, με την τσιμπλα στο ματι..
Και το τσιγαρο...Ξερο στο χειλι του...Τα βλεπω εγω, η δολια η μανα...Αλλα τι να πω;;;Να βρω και καννα μπελα;;;
Σαματις, το μεσημερι;;;Τα ιδια και χειροτερα...Η Κυρια στο κρεββατι, ολη μερα,και για καφε με τις φιλες της...Κι αυτος...Δουλος...Να μην εχει μια βοηθεια, κατι...Ουτε κουβεντα βεβαια για δουλεια...Ο βλαχαρος, ο πατερας της την ειχε και καθοτανε, βλεπεις...Πριγκιπισσα...
Η Βλαχα...Οπου την επηραμε απο το χωριο...Και την καναμε ανθρωπο...Ουτε για νοικοκυριο, λεει τιποτα...Τεμπελα και βρωμιαρα...Ενα φαι...Κι αυτο...Οποτε θελει αυτη...
Το βλεπω...Το καυμενο...Και κλαιω...με τα τσαλακωμεεεενα...Τα βρωωωωμικα... Τα ασιδεεερωτα...Τι να λεμε...Πανε οι γυναικες οι καλες...Τελειωσανε Τουλα μου...
-Τι λες βρε Σουλα...Τοσο ασχημα...Και εκεινη η κορη σου;;;
-Αχ Τουλα μου...Εδω να δεις δυστυχια...Η Προκομμενη η κορη μου...Παντρευτηκε, βλεπεις...
Τον Πασσα, απ τα Γιαννενα...Τον Μπουλη...Τον κακομαθημενο...Τα ελεγα εγω, η δολιαααα..
Αλλα ποιος ακουει;; Κανεις, Τουλα μου...Κανεις δεν ακουει τη μανα του...Λες και θελουμε το κακο τους...
Ξυπναει, που λες ο Μπουλουκος το πρωι...Αρχοντας...Αμεσως την αρχιζει στις...Διαταγες...
Σηκω...Φερε καφε...Φτιαξε κολατσο...Κανε αυτο...Κανε κεινο...
Τρεχει κι εκεινο το κακομοιρο...Σαν την τρελλη...Απο το αξημερωτο...Να μη λειψει τιποτα στον αφεντη...Τι να πρωτοκανει κι αυτο;;;Να πλυνει;; να σιδερωσει;;; να ψωνισει;;; Τι;;
Επροχτες...Δεν ειχε ετοιμο το φαγητο, στο δευτερολεφτο...Κι αμεσως...Μουτρωσε ο Κυριος...
Δεν ηταν ετοιμο το παντελονι του απ το σιδερο...Μουτρα παλι...Δεν βρηκε ποκαμισο σιδερωμενο...Μουτρα...
Σιγα μωρε τον Δουκα...Που θελει καθε μερα και αλλο ρουχο...
Αφου να φανταστεις...Ουτε ενα καφε...Ενα νερο δεν την αφηνει...να πιει με τις φιλες της...
Που ζεις κυριε...Στο 1821 ζεις;;;...Η γυναικα σημερα...Εχει δικαιωματα...Τι ειναι...Δουλα;;;
Να δεις, που στο τελος θα τη στειλει και για δουλεια...
Ο αχρηστος...
Εμεις κυριε βλαχο μου...Το κοριτσι μας το ειχαμε στα πιπουλα μεγαλωμενο...Πριγκιπισσα το ειχαμε...
Αμα δε μπορεις Κυριε να ταισεις την γυναικα σου...Τι το θες το γαμο;;;
Καλα δεν του λεω;;;...Ε;;;... Τι λες κι εσυ;;;...
Γελας ρε Τουλα;;;
Γιατι γελας;;.....
Με τα χαλια μας;;;.....


ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ........
και αυτην την αναρτηση...
Την αφιερωνω...."εξαιρετικα" και με ολη μου την αγαπη...Αληθεια...
Στον πρωην εργοδοτη μου...Και σε ολους τους Κυριακους αυτου του κοσμου...
Του τρελλου...
Που με βρηκε, τις προαλλες στο δρομο...[καθολου τυχαια]...
Και μου ελεγε...Για τον αλητη...Τον εργοδοτη της κορης του...
που τηνε πεταξε στην ανεργια...Μανα με δυο παιδακια μικρα...
Σ αυτη τη δυσκολη ωρα...

Θα μου πητε...
Χαρηκες ρε γαιδουρι...Με τη δυσκολια του ανθρωπου...
Οχι, φιλοι μου...
Δε χαρηκα...Αντιθετως...Πιγκωσα...Πλακωθηκα...Λυπηθηκα...

Αλλα γελασα ομως και πολυ...Γελασα πικρα...
Και του ειπα...
-Τι τα θες Κυριακο μου;;;;
Ολα τα αφεντικα...Την ιδια μουρη εχουνε...

14 σχόλια:

  1. Φίλε Μαχαίρη καλώς σε βρίσκω!

    Σε γνωρίζω ήδη μέσα από τους κοινούς μας φίλους (ΒΒ, Δημήτρη, Ντρουσίλα, κ.α.), πάνω-κάτω γνωρίζω την ιστορία σου, την εντιμότητα, το ήθος σου! Χαίρομαι που'μαστε μαζί και στους αγώνες!

    Πιάνομαι από την τελευταία σου φράση: "Ολα τα αφεντικα...Την ιδια μουρη εχουνε..." για να τους δώσουμε, μέρα που'ναι σήμερα, ένα πρώτο δείγμα αντεπίθεσης και αύριο (πιο δυνατοί) ένα ηχηρό παρών στο συλλαλητήριο ενάντια στα αφεντικά της Τρόϊκας, του ΔΝΤ και των ντόπιων υπαλλήλων τους.

    Για να μπορούμε να κοιτάμε στα μάτια τα παιδιά μας... τούς το χρωστάμε!

    Την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πορτιατη, φιλε...
    Συμφωνω μαζι σου...ΑΛΛΑ ΚΑΙ...
    Οχι μονο σημερα...Αλλα και συνεχεια...
    Ο αγωνας μας πρεπει να ειναι διαρκης...Παντου...
    Για την σταδιακη και αναποφεφκτη δυστυχως, γι αυτους, εξασθενηση του συστηματος των "αντιπροσωπων"
    ΠΟΣΟ ομως, και κυριως ΠΟΣΟΙ ειμαστε ετοιμοι για τοσο...Καταλυτικα σκαλοπατια στον αγωνα;;
    [Δες μια καταπληκτικη αναρτηση στον ΣΕΛΙΝ..]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αθάνατη Ελληνίδα Μάνα...
    Θα ήθελε η κόρη,να κάνει αυτά που κάνει η Νύφη.
    Και ο Γιός αυτά που κάνει ο Γαμπρός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. xaxa τα καλά και συμφέροντα που έλεγε ο παππούς μου.. χαχαχα και "τα μα μα και τα σα μασα" που έλεγε παλια ο χαρυ κλιν δια στώματος καραμανλη θειου.. :):)
    την καλησπέρα μου :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπάρχει μια παροιμία που λέει "Εκατό βουρδουλιές σε ξένο κώλο δεν πονάνε". Κι οι εργοδότες είναι μια πάστα που καταλαβαίνει από ανεργία και αδικία μόνο όταν αυτά χτυπάνε τη δική τους πόρτα.Δεν τους λυπάμαι. Μικρά ή μεγάλα αφεντικά έχουν κάνει τόσες αδικίες κι έχουν πατήσει τόσα λαρύγγια, που δεν το ξεπληρώνουν ούτε με τρείς γενιές άνεργες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαχαίρη μου,
    είσαι ετοιμόλογος βλέπω. Μπράβο σου. Αλλά .... λες να κατάλαβε τι του είπες;; Αμφιβάλω φίλε μου.

    Την καλημέρα μου
    και η ανάρτησή σου εξαιρετική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βρε μαχαίρη μου, χαχαχα

    πραγματικά είχε το θράσσος ο πρωην εργοδότης σου να σου μιλήσει για τον πρωην εργοδότη της κόρης του;

    Και δεν του έλεγες κι εσύ; -Άσε ξέρω Κυριάκο, δες τη μουρη σου στο καθρέφτη και πες τα σε εκεινον τα παραπονα, σα να ναι ο εργοδότης της κορης σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτη που λες,ειναι η επιδιωξη καθε μανας..
    Ελληνιδας η αλλης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα ειδες κατι πραμματα, φιλε ΚΟΥΛΠΑ...
    Η λογικη του παραλογου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλως την φιλη ΚΙΡΚΗ...
    Η ανεργια,αλλα και η κλοπη της συνταξης...ειναι
    "αγαθα" που δεν κανουν πια "διακρισεις"...
    Θα χτυπησουν και μας τους Πληβειους...Και τα επιλεγμενα παιδια των Πατρικιων και των "Πατρικιων"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΜΕΓΚ...
    Εγω παλι...Νομιζω οτι πολυ καλα καταλαβε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κουλα...
    Ο Πρωην εργοδοτης μου...Ανηκει στην προνομιουχο ταξη, των Μικροβιοτεχνων...Που ενω στην πραγματικοτητα,ειναι εργατες...Αισθανονται και αυτοπροσδιοριζονται σαν...Βιομηχανοι...
    Πολλες μαλιστα φορες, φερονται και ακομα σκληροτερα απο αυτους...[ανυπαρκτα συστηματα ασφαλειας, γενικευμενη μαυρη εργασια, απηρχαιωμενα μηχανηματα,εποχικη εργασια,κακης ποιοτητας πρωτες υλες,χαμηλης ποιοτητας προιοντα
    ΤΕΡΑΣΤΙΑ ποσοστα κερδων, κ α ]
    Αυτοι λοιπον οι "φιλοι" μας,επιπροσθετως θεωρουν και τα παιδια τους..."προνομιουχα"...
    Εχουν θυσιασει πολυ μεγαλο κομματι απο την ψυχη τους, γι αυτα και δεν δεχονται, οτι μπορει να τους συμβουν, πραγματα που για τα ...αλλα παιδια ειναι καθημερινοτητα...
    Εκει εδραζεται το θρασος...
    ...Εννοειται βεβαια οτι υπαρχουν και εξαιρεσεις
    στον κανονα αυτον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ναι..αλλά μερικά αφεντικά έχουν και το θράσος να την μοστράρουνε την μούρη τους για καλή και ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή