Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Η ΜΙΚΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ....

Καλησπερα..Σαββατ σημερα...Και εορτασιμο..
Ομως,πως να γιορτασεις..Οταν ολα ειναι στον ΑΓΕΡΑ;;

Περιμενουμε..

Περιμενουμε και ελπιζουμε...

Βεβαιως και ΔΕΝ πιστευω..Οτι τελικα θα γινουμε..ΠΛΟΥΣΙΟΙ απο..ΔΕΥΤΕΡΑ...
Αλλα κατι πρεπει να βρω..Για να παιρνω..ΚΟΥΡΑΓΙΟ..Για ΚΑΘΕ βδομαδα που ερχεται...

ΕΤΣΙ..
Οι κορες μου κι ο γιος εχουνε..ΒΓΕΙ..
Να πανε να ΖΗΣΟΥΝΕ λιγο..Περα απο τον ΑΝΙΣΟ αγωνα που κανουν,για την καθημερινοτητα...

Οχι..Η Μεσαια..Δουλευει θαρρω...Μια και εφυγε με το..Μπλουζακι με τη ΦΙΡΜΑ πανω,της.."ανασφαλιστης" εργασιας της...!!!
[Ηθελα να ξερα..ΑΜΑ καποιος ελεγξει..Ο εργοδοτης,θα ειπει..Οτι "φοραει το μπλουζακι..Δοκιμαστικα..Να ειδω,αν της..ΠΑΕΙ;;;;"]

ΑΛΛΑ..Ποιος να..ΕΛΕΓΞΕΙ τωρα;;...!!
Για..ελεγχους ειμαστε...!!

ΕΔΩ..ΠΑΣΧΙΖΕΙ η κοπελλα μου..Για δεκα ΕΒΡΑ..Ως τις ΤΡΕΙΣ το πρωι..
Και ΜΟΥΓΚΑ...!!
ΕΔΩ να ειδητε ΜΝΗΜΟΝΙΟ...Και μαλιστα...ΑΠΟΙΚΙΑΚΟ...!!

Τι να ειπεις...!!
Μ αυτα και μ αυτα...ΦΟΒΑΜΑΙ μην τη μισησει την πατριδα της,κι αυτη..Οπως ο γιος μου..
Που κουβαλαει γατοτροφες...Φορτωμενος με ΔΥΟ πτυχια...!!

Και ΦΥΓΕΙ..Οτα βρει ευκαιρια...Και ριξει.."μαυρη Πετρα"
[Το ακουγα..Οτα το ελεγε η μαννα μου..Για τον αδερφο μου,που επηγε στην Αμερικη..Με πληρωτη ΒΙΖΑ...
Και δεν εκαταλαβαινα ΤΟΤΕ....
Τι θα ειπει..Μαυρη πετρα...!!

Αλλα τωρα..ΕΚΑΤΑΛΑΒΑ...!!]
Και ΕΠΑΨΑ να κακιζω,τους Ελληνοαμερικανους..Που βριζουν...!!
Στην ουσια βριζουν..Την ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ την κακη μοιρα...
Απο μια Πατριδα..Που σκοτωνει τα παιδια ΜΑΣ...!!

ΓΙΑΑΑΑΑ...!!!
ΕΙΣΤΕ...Αντιπαραγωγιικοι....!!
[ΠΟΝΑΕΙ αυτο..Το..ΕΙΣΤΕ...!!!..Πιο πολυ απο τον χαρακτηρισμο...!!]
-ΟΛΟ λουφα ΕΙΣΤΕ...!!
Και απεργιες..Και τσιγαρα..Και κοπανες...!!
Και γκομενιλικια...!!
Μου ελεγε..Ο "Αμερκανος"..ΕΜΕΝΑ....
ΑΛΛΑ..
Κι εκεινος..ΕΤΣΙ ηταν..Οτα δουλευε ΕΔΩ...!!
ΠΡΙΝ να παει ΕΚΕΙ...
Να τονε ποτισουνε..ΚΟΚΑΟΛΑ..Και να ΞΕΧΑΣΕΙ την ΜΙΚΡΗ-πικρη πατριδα..!!
Κι ομως..!! Τον καλοδεχτηκαν εκει..Και δουλεια βρηκε αμεσως...!!
Αφου ηταν ΗΔΗ πτυχιουχος ηλεκτροσυγκολλητης...Και Οξυγονοκολλητης...
Και του μαθανε ΕΚΕΙ την ΑΡΓΚΟΝ και την ΑΚΙΔΑ...!!

Γιατι;;

Επειδη ηταν..ΟΜΟΡΦΟΣ;;;

ΑΣΕ..Που ο ιδιος,απο μονος του..Μου ελεγε..
Οτι ΚΟΛΛΑΝΕ μονο Ελληνες μαυροι..Ιταλοι..Σερβοι..Βουλγαροι...Και Πολωνοι.....
Τουρκοι και Ρουμανοι..Κουβαλανε σιδερα...
Και οι Αμερικανοι..Ειναι..ΜΠΟΣΗΔΕΣ...!! κι απανου..!!
Λιγοι ειναι με τις Κοκκινες φορμες..[ελεγκτες] μαζι με Τσεχους και Γερμανους...

Κι οι αλλοι..Κουστουματοι...!!..

Η Πολυεθνικη Φαμπρικα..Στο ΝΙΟΥΓΙΟΡΚ στο λιμανι...Που φτιανουν Τα ΚΟΝΤΕΙΝΑ..Που φορτωνουνε στα..[ελληνικα ;;;!!] πλοια..Και παν τα εμπορευματα...Παγκοσμια...!!

ΑΥΤΟ ειναι το "σχεδιο"..
ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ θελω να ειπω...
Αν μ ακουει κανεις ΝΕΟΣ..Που θα φυγει...

-ΜΗΝ μισειτε παιδια..Την μικρη Πατριδα...!!

Μου ελεγε ενας..Πακιστανος..Μουσουλμανος...Για το Πακισταν...Απο κεινους οπου δουλευουμε μαζι...
Ειναι Μεγαλη χωρα..Μου λεγε..!!
Με μεγαλη ομορφια...!!Και πολυν πλουτο...
Μου λεγε...
Και πυγκωνε....
Και τοτενες..Γιατι εφυγες,ΒΡΕ;;;...!!
Τουλεγα...
Και με κοιττουσε..Και εσκυβε το κεφαλι...

-Γιατι ο πλουτος..ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ...!!!
Μου λεγε....
-Κι ο κοσμος..ειναι ΠΟΛΥ φτωχος..Και ΤΟ ΚΙΣΜΕΤ δυσκολο...!!!
Υπαρχουν ΧΙΛΙΑΔΕΣ...
Μου λεγε...
Που περιμενουν να σε λιστεψουν..Για λιγες Ρουπιες...
Να σου βαλουνε ΠΕΤΟΝΙΑ να πεσεις απ το μηχανακι...
Να σου ριξουν ΠΕΤΡΑ στο τζαμλικι του αυτοκινητου...!!!
Να σε ΦΑΝΕ..Για λιγες Ρουπιες...
Μου λεγε...-Γι αυτο εφυγα...!!

-Και τοτε..Του λεγα εγω..Ο Εξυπνος...!!!
ΓΙΑΤΙ εξυμνεις Αυτην την..Παλιοπατριδα;;;...!!

ΔΙΟΤΙ...
Μου λεγε...
Αυτη ειναι...
Η Εστια..Το σπιτι μου...Η οικογενεια μου..Η Γλωσσα μου....!!
ΑΥΤΓΗΝ την Πατριδα..
Εχω στο ΑΙΜΑ μου...!!


Μου λεγε....!!!

Και εσκυβα μετα ΕΓΩ..
Ο Εξυπνος...
Το κεφαλι..Και πυγκωνα...!!!

6 σχόλια:

  1. Κοιτα να δεις που...
    αυτες οι "μικρες" εστιες
    γινονται εστιες μολυνσης.....ενιοτε.

    Σε αφηνω ,καλε μου Μαχαιρη.
    Παω για ακρωτηριασμο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΑΝΤΑ..Ειναι τετειες,καλη μας φιλη..Καλο ειναι να τις αγαπας..
    Κι αυτες..
    Ειναι ανθρωπινες αδυναμιες ισως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά τα λέει ο άνθρωπος. Κρίμα γιατί αυτοί οι λαοί κουβαλούν βαριά ιστορία και κουλτούρα. Και για όλους εμάς τους "πολιτισμένους" δεν είναι παρά οι Πακιστανοί ή οι Μαύροι. Δεν έχουν όνομα, όπως δεν έχουμε κι εμείς που δουλεύουμε για τα συμφέροντα μιας πολυεθνικής. Ένα νούμερο είμαστε σε μια λίστα. Ανά πάσα στιγμή αντικαταστάσιμο ή καταργήσιμο. Ένα "κλικ" καταντήσαμε. Να είναι καλά τα παιδιά σου Μαχαίρη & ας ακολουθήσουν το δρόμο της καρδιάς τους. Καμιά φορά τα παιδιά έχουν καλύτερο ένστικτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. MARIA..
    Aκριβως αυτο ειναι που φοβαμαι πιο πολυ..
    Το ενδεχομενο να εχουν καλυτερο ενστικτο απο μας..Απο μενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάποιος είπε πωςπατρίδα είναι οι παιδικές μας αναμνήσεις.
    Πατρίδα των παιδιών σου, λοιπόν, πάντα θα 'ναι η Ελλάδα.
    Όπως κι ολονών μας, όπου κι αν μας ξεβράσει το κύμα.
    Όπως και του Πακιστανού παραπάνω.
    Που ειλικρινά ανατρίχιασα που το διάβαζα.
    Έχω να το πάθω πολύ καιρό αυτό.
    Αυτές οι άτιμες οι ρούπιες τα φταίνε όλα.
    Οι ρούπιες όλου του κόσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΥΣΤΥΧΩΣ....
    Ετσι ειναι φιλε Μαζεστιξ..Οταν δεν εχεις μαγικο ποτο...Εχεις αναγκη τις Ρουπιες,για να εισαι ΙΣΧΥΡΟΣ να ψωνιζεις τα χρειωδη απο το μπακαλικο..Οταν ομως ψυχανεμιστεις το μαγικο ποτο της κοινης ιδιοκτησιας..Τη λεγομενη κοινωνικοποιηση των αγαθων..
    Τοτε οι ρουπιες,χανουν αξια...
    Αυτο λεω..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή