Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΠΙΛΕΚΤΟΙ ΑΣΤΕΓΟΙ.....!!!!

Αυτη η αναρτηση..Δεν ειχα προγραμμα να αναρτηθει... Απεναντιας, ειχα πολλες ενστασεις.. Απανω  σ αυτα που εγραψα...
Μετα ομως απο πολλη σκεψη... αποφασιζω να τη δημοσιευσω...

Η ΕΠΙΛΟΓΗ....
Περνωντας σημερα απο το συλλογο πολυτεκνων...Για ασχετο θεμα...Πηγαινω παντα και απο το κεντρο που μοιραζουνε τροφιμα...Μηπως μπορω, κατι να παρω...
Δεν ειναι ντροπη...Ειναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ μου...Κοντα σε ολους τους πολυτεκνους, κι εγω, να παιρνω...Αυτα που μοιραζονται για τις πολυμελεις οικογενειες...
Ουτε και τα εισοδηματα μου ειναι..Τοσο ανετα πια...Ωστε να αγνοησω..Το δικαιωμα μου αυτο...!!
Βλεπω το λοιπον...Τους γραφιαδες..Στα ποστα τους...Και αναθαρρησα...!!

-Παιδια,λεω...Εχει τιποτα να παρουμε...;;;

-Εχει..Μου λενε...Αλλα δεν ειναι δικο μας..[Του συλλογου] αλλα της Αρχιεπισκοπης...!!

-Και τι ειναι αυτο παιδια;; Ρωταω εγω...

-Ειναι ενα κιβωτιο με τροφιμα...!!..Ζαχαρη, μακαρονια, ρυζι...

-Εν ταξει παιδια, λεω εγω...Μηπως μπορω κι εγω να παρω;;...

-ΟΧΙ...Μου λενε...Χωρις να ζητησουν, και κανενα αλλο στοιχειο...[ονομα,περιοχη,ετησιο εκκαθαριστικο,αριθμο η ηλικια παιδιων και τετοια]

-Γιατι;;...Λεω εγω...

-Γιατι ειναι ΜΟΝΟ για επιλεγμενες οικογενειες...!!

-Α ετσι..!!..και με ποια κριτηρια εγινε η.."επιλογη" ρωταω εγω...

-Δεν ξερουμε...!!..Μου λενε...!!..Απλως η Αρχιεπισκοπη...Μας εχει στειει...Μια λιστα...!!

ΜΠΡΑΒΟ...!!..Πανοσφυοκαμπτοτατε Αρχιεπισκοπε....!!
Και λοιποι...
Κυριολεκτικως,απατεωνες..Εκμεταλλευτες, του ονοματος του Ναζωραιου....!!
Επικαλουμενοι Το Ονομα Αυτου...
Συγκεντρωνετε τροφιμα, για τις Πολυτεκνες οικογενειες...Και μετα...!!!!!

ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ....!!!

Προφανως επειδη ΔΕΝ ΦΘΑΝΕΙ η αγαθοεργος καρδια σας..Να ταισει ΟΛΕΣ τις Πολυτεκνες οικογενειες...!!!....

ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ...!!!

Οπως και ο Ναζωραιος ΕΠΕΛΕΞΕ...μεταξυ των Πιστων, της "επι του Ορους Ομιλιας"....
Να δωσει ψαρια και ψωμι...ΣΕ ΕΠΙΛΕΚΤΟΥΣ..!!!

Και μετα...ΕΛΕΓΕ..οτι εδωσε σε ολους...!!...

Δεν πειραζει..Δεν θυμωνω...!!...Δεν αξιζει να θυμωσω...Οσην αναγκην και αν εχω...!!

Λυπαμαι μονο..Για σας...Για οσους ενδεεις,προστρεχουν να φιλησουν το.."σεπτο σας χερι"...
Και για οσους προσφερουν, οι ΑΔΑΕΙΣ...Τον οβολον τους...Υπερ των οικογενειων Πολυτεκνων...ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ....!!!...

Κοιτα να δεις φιλε μου...!!
Σ αυτην την χωρα...!!..Δεν υπαρχουν ΜΟΝΟ επιλεγμενοι...Που ζουν πλουσια...Και ΖΑΜΠΛΟΥΤΟΙ...!!
Αφορολογητοι και μακραν της κρισης...!!

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΔΕΕΙΣ ΕΠΙΛΕΚΤΟΙ....!!!...
ΠΤΩΧΟΙ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΙ ΑΣΤΕΓΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ....ΑΛΛΑ ΑΣΦΑΛΩΣ ΕΠΙΛΕΚΤΟΙ....!!!

Και μετα μου λετε...Γιατι και πως...ΚΟΥΦΑΘΗΚΑ...!!!

25 σχόλια:

  1. Διόρθωσε τον τίτλο γιατί μ'έκανες πρωί-πρωί να ψάχνω την λέξη επίκεκτοι!
    Με την αρχιεπισκοπή που από σπόντα πήγες να μπλεχτείς, τι περίμενες βρε Μαχαίρη?
    Γνωρίζω πως υπάρχει σούπερ-μάρκετ του Δήμου Αθηναίων νομίζω, που έχουν δικαίωμα προμήθειας οι έχοντες χαμηλά εισοδήματα και οι άνεργοι.
    Μήπως πρέπει να πάρεις περισσότερες πληροφορίες για το συγκεκριμένο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ Θελω να βοηθηθω απο κανεναν.
      Θελω να καταγγειλω οτι η Αρχιεπισκοπη επιλεγει μεταξυ των πολυτεκνων εκεινους που θα βοηθησει αντι να τους βοηθαει ολους.
      Αυτο θελω να πω.
      Οταν λοιπον πηγαινει καποιος στις εκκλησιες και δινει τον οβολον του υπερ των Πολυτεκνων,
      θα πρεπει να ξερει οτι βοηθαει ΜΟΝΟ τους Πολυτεκνους που επιλεγει η αρχιεπισκοπη.!

      Διαγραφή
  2. Αυτοι πρεπει να εχουνε μια παθηση. Να δεις πως λεγεται... επιλεχτικη φιλανθρωπια... (πως λεμε επιλεχτικη ακοη? ε κατι τετοιο...)

    Ανιατος! πφφφφφφφφφφφφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά βρε Μαχαίρη, αν δεν είναι η ερώτησή μου αδιάκριτη μου λες σε παρακαλώ τι σόι ενστάσεις είχες για την ανάρτηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλη σπερα..Το ειδες, και μονος σου,Οτι το θεμα ειναι δυσκολο..

      Διαγραφή
  4. Αχ θεέ μου. δεν ξέρουν όλοι αυτοί τι πάει να πάει ΑΓΑΠΗ Μαχαιρή μου... ιδέαν δεν έχουν... Και αν σου πω... για τίποτε να μην έχεςι ενστάσεις και να ντρέπεσαι... η μάμα μου, να ξέρεις... απίστευτες φτώχιες που πέρασαν...να φάνε δεν είχαν πριν 60 χρόνια εδώ στην Κύπρο... Τα μακρά κοντά εγίναν... Υπομονή και αγάπη σου στέλλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μμμμ!!!! Και δεν τους ξέρουμε!!!
    Ελα Χριστέ και βάρα τους!
    Πολιτικάντηδες και "επιλεκτικοί" στην αναισθησία τους.. βλέπουν πως μπατάρει το καράβι..και βγάζουν τα γυαλιά να μη βλέπουν..βουλώνουν τα αυτιά να μην ακούν.
    Τους σιχάθηκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντιγονη..Δεν ειναι αξιοι αυτοι να ειναι αντιπροσωποι..Αυτου...!!

      Διαγραφή
  6. και γιατί να μην την ανέβαζες; αν είναι έτσι...ντροπή τους...

    όμως Μάστορα μου επειδή ξέρω από πρώτο χέρι μήπως ήταν θέμα ενορίας; συνήθως οι ενορίες εκεί τουλάχιστον που υπηρετούν παπάδες άξιοι γνωρίζουν που πραγματικά υπάρχει ανάγκη και γι αυτό τα ονομαστικά...τώρα θα μου πεις κάποιος για να ζητάει έχει ανάγκη...αμ δε!!!!...είναι κάποιοι που το έχουν χόμπι...γίνονται μεγάλες λαμογιές...γι αυτό λέω...πολλές φορες τα πράγματα δεν είναι όπως ακριβώς φαίνονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υποκριτές της εκκλησίας!

    Σε αυτή τη διεύθυνση

    http://helping.gr/0087997D.el.aspx

    υπάρχουν τηλέφωνα και διευθύνσεις για δωρεάν φαγητό στην Αθήνα.

    Επίσης εδώ
    http://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2012/01/17/1-%ce%b4%cf%89%cf%81%ce%b5%ce%ac%ce%bd-%cf%86%ce%b1%ce%b3%ce%b7%cf%84%cf%8c-%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%ac%ce%b4%ce%b1-%ce%b1%ce%bd%ce%ac-%ce%bd%ce%bf%ce%bc%cf%8c-2-%ce%ba%ce%bf/#more-47448

    πληροφορίες για κοινωνική αλληλεγγύη σε όλη την Ελλάδα (φαγητό, ιατρικές υπηρεσίες, μαθήματα, κοινωνικά παντοπωλεία κ.λ.π.)

    Επίσης υπάρχει ένας καινούργιος συνεταιρισμός καταναλωτών που έχουν ανοίξει παντοπωλεία με προϊόντα σε πολύ φθηνότερες τιμές από τα σούπερ μάρκετ και από παραγωγούς. Το Θαλείν. Εδώ και η ιστοσελίδα του που έχει διεύθυνση, τηλέφωνα και προϊόντα, τιμές κλπ.

    http://www.thalein.gr/

    Μπορεί κάποιοι να τις χρειάζονται, γι αυτό διαδώστε το.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρησιμη η πληροφορια, και θα τη διαδωσω οπου μπορω.
      Αλλα εκεινο που ηθελα να πω ειναι η επιλεκτικη σταση της Αρχιεπισκοπης.

      Διαγραφή
  8. καλημέρα

    όλοι έχουμε ανάγκη και θα βρούμε την άκρη...

    ας μην συχτιρίζουμε την αρχιεπισκοπή... ας σκεφτούμε να κάνουμε σημεία και δομές αλληλοβοήθειας και με την πράξη μας να διορθώσουμε και τα λάθη της αρχιεπισκοπής..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η καταγγελλια χρειαζεται..Αλλα η σκεψη σου..Σωστη...!!
      Αυτην ακριβως την ενσταση ειχα κι εγω...

      Διαγραφή
  9. Δεν τα ήξερες αυτά τα καμώματα
    της Εκκλησίας Μαχαίρη?
    Σήμερα η εκκλησία της γειτονιάς
    μου οργάνωσε εκδρομή στο Βέρμιο,
    πήγαν μερικές φίλες,εγώ δεν τόλμησα
    να πάω αν και θα ήθελα, θα μου έβλεπαν
    με... στραβό μάτι εφόσον δεν είμαι
    θαμώνας της εκκλησίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σημαινει αραγε.."θαμωνας" γι αυτους, καλη μας Φρεζια...!!
      Θαμωνας στο..."Σωου";;;
      Παντως κι εγω, που το προσπαθησα...Ημουν αβολα...!!

      Διαγραφή
  10. Την ίδια συζήτηση είχαμε χτες, βλέποντας απο το παράθυρό μας μετά τη λειτουργία τον παπά της ενορίας μας να "φιλεύει" σακουλίτσες με πράγματα-συνήθως τρόφιμα- που απο το υστέρημά του δίνει ο κοσμάκης για τους μη έχοντες, σε "κυρίες" της αυλής του που ούτε ανάγκη έχουν, ούτε άκουσαν ποτέ τη λέξη φιλανθρωπία!!!
    Είμαι το ίδια στεναχωρημένη και θυμωμένη με σένα με τα καμώματα μερικών συγκεκριμένων εκπροσώπων της εκκλησίας.
    Και μετά...θυμάμαι τον Πάτερ Αντώνιο της Κιβωτού Του Κόσμου και λέω μέσα μου "δεν έχει χαθεί η ανθρωπιά ακόμη..."

    Καλή εβδομάδα καλέ μας φίλε! (και να λές πάντα αυτό που σε πονάει...βοηθάει...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαστορα καλησπερα, καλα κανεις και τους ''ξεβρακωνεις'' τους ταυραμπαδες, τους χρειαζεται, απο την μια η ''εκκλησια του θεου'', απο την αλλη, ''οι Ελληναραδες της χ.α'', κοινωνια, ''γνωστων'', ''δικων'' και ''επιλεκτων''.
    Α ρε κατι ''πατριωτες ελεημονες''...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θυμωνω Δημητρη...Για την υποκρισια και την
      "εξουσια" που πουλιεται...Σε βαρος των
      φιλανθρωπων αισθηματων...

      Διαγραφή
  12. Λες "δε θέλω τη βοήθεια κανενός..."
    Δεν είναι ντροπή,αλλά ισως εγωιστικό.Δε μιλάμε για ελεημοσύνη,αλλά για αλληλεγγύη από ανθρώπους σαν και σένα.Αυριο και σύ θα σταθείς πλάι σε κάποιον.Είμαστε σε κατοχή μη το ξεχνάς.
    Και δε ξέρω και πως να επικοινωνούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΙΚΤΙΝΟ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ...Αλλα εκεινοι με κανουν να αισθανομαι ασχημα..Και ελεημων...!!
      Καπακι στη δυστυχια των ανθρωπων...Αυτοι που θα επρεπε να "αιρουν την αμαρτιαν"

      Διαγραφή