Τετάρτη 5 Μαΐου 2010

9 σχόλια:

  1. ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ:))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλε μου ΜΑΧΑΙΡΗ...
    ψαχνω αλλα δεν βρισκω αναρτησεις σου.

    Θα ξαναπερασω.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ το ίδιο με το γιατρό!
    Μηπως είσαι το φάντασμα των μπλογκαγκίων;

    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μ' αρέσει ο Σκρουτζάκος που αφήνει σχόλιο, σαν να μη συμβαίνει τίποτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΗΡΘΑ ΠΑΛΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚΟΣΠΙΤΟ ΜΟΥ.ΟΛΑ ΚΑΛΑ;Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παιδια δεν ξερω τι συμβαινει εγω παντως την αναρτηση τη βλεπω [αγριευομαι λιγο] μεγαλε γιαραμπη ασε την αναρτηση να βγει κι εγω δεν θα ξαναφαω τουρσι με κρεμα γαλακτος.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kαλησπερα μαχαιρη, μαστορα σε βρηκα [οτι ''ανοιξες'' σπιτι] ''μπαινοντας'' στο ιστολογιο του θοδωρη,καλα γιατι δεν μου το εγραψες, αν το εχεις τοσες ημερες κρινοντας απο τα σχολια που ειναι οι αναρτησεις σου, ισως φταινε οι γαστριμαργικες σου επιλογες! Αντε καλοριζικο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΗΜΗΤΡΗ
    Φιλε το μπλογκ δεν ειχε αναρτησεις γιατι εκπαιδευομουνα πανω σ αυτο..Πανω στην εκπαιδευση εκανα μια ΚΕΝΗ αναρτηση και το απογευμα μια καλη...Στο αναμεσο με βρηκες...που εγω βλεπω την αναρτηση και οι αλλοι οχι...ΑΓΡΙΕΥΤΙΚΟ ..Ε..Μετα θα ενημερωνα ολους και βεβαια εσενα ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή