Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

ΧΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΡΕΦΤΑΚΙΑ....

Αμα κερδιζα το ΤΖΟΚΕΡ...
Τι θα εκανα τα λεφτα...!!
Ελατε να ονειρευτουμε παρεα σημερα...!!
Με τα τεσσερα εκατομμυρια ΕΒΡΩ που θα κερδιζα...!!

1- Θα αγοραζα ενα σπιτι σε καποιους συγγενεις...Που δεν εχουνε...!!..Που ειναι ανεργοι και τους κυνηγανε... με τα δικαστηρια και τους δικηγορους...Αλλοι συγγενεις...Που ουτε αυτοι εχουνε...!!..Ξεχασανε οτι ειναι συγγενεις...Και θα τους εμαθαινα παλι το μαθημα...!!..Μια και ενα σπιτι..Εσπασε τους δεσμους μεταξυ τους...!!......Και κυνηγουνε οι φουκαραδες...Τους αλλους φουκαραδες...Να γινουνε ΟΛΟΙ πιο φουκαραδες..Και να δωσουνε λεφτα..Στους δικηγορους...!!

2-Θα αγοραζα την βιοτεχνια που δουλευω "μαυρα"...Και θα τη δουλευα εγω...Για να αποδειξω, οτι οι Κινεζοι...ΔΕΝ ειναι...Ουτε πιο εργατικοι...Ουτε πιο φιλοτιμοι...Ουτε πιο ικανοι απο μας...!!..
Εγω θα προσφερα..Χωρις μεσαζοντες και πωλητες...!!..Χωρις "μαυρα"τιμολογια και λαμογιες με σκαρτα εξαρτηματα...ΣΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΗ τιμη απο τα Κινεζικα...
Αλλα..Δεν θα ηθελα να..Πλουτισω, σε ενα χρονο...!!

Ουτε να δουλευουν αλλοι..Και γω να καθομαι...!!

3-Θα εκανα το σπιτι μου...Μεγαλο παιδικο σταθμο...Για παιδακια προσχολικης ηλικιας...Χωρις ηλεκτρονικα παιχνιδια...ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ που θα μιλανε και θα παιζουνε με τα παιδια...Θα φτιανουν παιχνιδια ξυλινα...Και θα μαγειρευουν γλυκα...!!
Με ανθρωπους που θα διηγουνται παραμυθια...Που θα τα βγαζουνε απο την ψυχη τους...Την ωρα εκεινη...
Με ανθρωπους που..Θα ειναι..Ανθρωποι...!!..Θα τραγουδανε..Και θα τιμανε αυτο που κανουν με τα παιδια....

4- Θα εφτιανα ενα μεγαλο σχολειο...Για γονεις...!!
Που η φτωχεια και η γκρινα...Η πεσμενη ψυχολογια..Και η απελπισια...Τους βγαινει πανω στα παιδια τους...
Και θα τους εμαθαινα τροπους...Να ειναι αληθινοι γονεις...!!
Να ξοδευουν λεφτα...Για τα παιδια τους...Οχι για να..Δικαιολογηθουν  ΣΤΑ παιδια τους...Γιατι τα παρατησανε...Και πηγανε για δουλεια...!!
Γιατι δυστυχως..Τα παιδια..Δεν βολευονται με μπουκωμενα στοματα..Απο φαγια...!!
Ουτε με ωραια και επωνυμα ρουχα...!!
Ουτε με δωματια γεματα παιχνιδια απο το ΝΤΑΜΠΟ....!!..
Θελουνε να τα κοιτας...!!...Να τους μιλας...Να τα παιζεις...Συνεχεια...!!
Κι αμα τα κοροιδευεις...Το ξερουνε, κι οργιζονται...!!..Οσο μικρα κι αν ειναι...!!

5- Σε καθε παιδι μου..Θα εδινα την ευκαιρια...ΑΥΤΟ να επιλεξει...Και να κανει αυτο που θελει...!!
Να ανοιξει το ενδιαφερον και το ταλεντο του στη ζωη και στους ανθρωπους...Να δουλεψει και να δημιουργησει απο την αρχη...Τον δικο του κοσμο...Με τους δικους του κανονες...!!

Οχι το δικο μου ταλεντο..Με τους δικους μου κανονες...!!

Ουτε και να καθεται..Και να ξοδευει τα λεφτα του ΤΖΟΚΕΡ..Μεχρι να τελειωσουν...Και μετα να αυτοκτονησει...!!

6- Θα επαιρνα ενα μεγαλο καικι ξυλινο...Που να μπορει να ταξιδευει..Σ ολο το Αιγαιο...
Ωστε να παω και να γνωρισω, το υπολοιπο της ζωης μου...ΚΑΘΕ τοπο στο Αιγαιο...Που δεν εχω παει...!!

Και οσα περισσευαν...Θα εφερνα εναν ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ...Απο καθε χωρα...Που ζει εδω μαζι μας...Να μας ειπει...Για ποιο λογο εφυγε απο την γλυκεια του πατριδα...Και ηρθε εδω να ζησει..
Σε εγκαταλειμμενα εργοστασια...
Σε σπιτια..Που μενουνε σαραντα..Σε ενα δωματιακι...
Καθε μερα να γυρνανε στο δρομο, με ενα κλεμμενο καρροτσι απο σουπερ Μαρκετ...Και να μαζευουν σκουπιδια...!!

ΜΟΝΟ ετσι...Τα λεφτα, απο την παραμυθα του ΤΖΟΚΕΡ...Θα 'επιαναν τοπο" και δεν θα τελειωναν ΠΟΤΕ...!!

Μονο ετσι ο ανθρωπος...Θα επιβιωνε απο τον πλουτο...Που τον πεθαινει καθε μερα...!!

Και την εξουσια..Που του σαπιζει την ψυχη..Και μολυνει τα φτωχα του παιδια...!!

Ο Προεδρος ΜΑΟ ελεγε...!!
"οσο χρημα ξοδευει ο Αστος για να σε αμειψει για τη δουλεια σου...
Στο δινει για να χαλασει την ψυχη σου...Και να σε κανει ΔΟΥΛΟ...!!
ΔΟΥΛΟ οχι δικο του...Αλλα αυτων των λαμπερων χαντρων...Που παραγει...Και κερδιζει το αιμα σου...!!

19 σχόλια:

  1. 4 εκατομμύρια ευρώ! Ξέρεις τι σκέφτομαι; Αν έρθει εκείνη η ώρα... είναι πάρα πολλά για να τα διαχειριστείς χωρίς να χαζέψεις. Κι είναι τόσο λίγα για να σου φτάσουν να κάνεις κάτι για όλους όσους έχουν ανάγκη. Τζόκερ είναι αυτό. Γιατί όχι; Τα όνειρα είναι δωρεάν.
    Καλημέρα
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. XA.....Μισοαγνωστη, μας φιλη...
    Κι εγω θα ηθελα να δω...Αν το ιδεολογικο μου πελμα..Θα φτασει..Για να μη γλυστρησω στον πλουτισμο, που σκοτωνει την ανθρωπια...!!
    Η, Αν...
    Σαν τους Σπαρτιατες εξοριστους Βασιλεις στην αυλη του Δαρειου...
    Χειροτερα απο τον Δαρειο..Πλουτιστης θα γινω...!!
    Προδοτης..Εξομωτης...!!
    Οχι των συμπατριωτων μου τοσο...
    Οσο του τροπου ζωης τους...!!...[Θουκιδιδης]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν περίμενα κάτι λιγότερο από εσένα!
    Η ανθρωπιά αποτυπωμένη στις λέξεις σου..

    Μόνο φίλε που δεν πάνε εκεί που αξίζει.. παρά στους παραδόπιστους.
    Αυτό μου το είχε πει κάποτε η μάνα μου.. όταν της έλεγα πως αν κερδίσω το λαχείο θα πάρω παλτό στον πατέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΤΙΓΟΝΗ αληθεια..Καλα σου ελεγε η μανα σου...Και η δικη μου, το ιδιο ελεγε...!!
      Ομβως αληθεια..
      Ποιος ηταν αληθινα κερδισμενος;;

      Διαγραφή
  4. Βρε Μαχαίρη! Μπας και όντως κέρδισες το τζόκερ και μας ψαρεύεις για να σου δώσουμε καμιά καλή επενδυτική ιδέα;! Γιατί τό'χεις κι έτοιμο το ποσό: 4 εκατομμύρια.
    Εγώ πάντως αν κέρδιζα 4 εκατομμύρια ευρώ θα πήγαινα γραμμή στην εφορία και θα παρέδιδα στον έφορο δυο επιχρυσωμένα αρχ... σε βελούδινη συσκευασία ως "έναντι" της έκτακτης εισφοράς που τους χρωστάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΤΡΑΤΟΛΑΤΗ..Αυτο ηταν το ποσο..Που εδειχνε η διαφημιση του Τζοκερ...!!
      Παντως και η δικη σου...Ιδεα... Καλη ειναι...!!

      Διαγραφή
  5. Μαστορα καλησπερα, εστω και αν κανεις-κανουμε ονειρα θερινης νυκτος, γραψε στο σχολειο για τους μεγαλους, παρε βοηθο σου στην βιοτεχνια και μουτσο στο καικι.
    Και μετα...............ξυπνησαμε, ωραια ηταν, για λιγο ''ξεχαστηκαμε''...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σήμερα έκανα μια παρόμοια σκέψη. Θυμάσαι που έκανα μια ανάρτηση για την οδό Πανεπιστημίου που είχα μια φωτογραφία της βίλας της Δασκαλάκη Αγγελοπούλου στο Ψυχικό, με πισίνα κλπ.; Λοιπόν, σκέφτηκα, θα ήθελες να στη χαρίσουνε για να μένεις εκεί;

    Όχι, δεν θα ήθελα. Θα ήθελα να έχω λίγα λεφτά να βάψω το σπίτι μου, που έτσι που μου κόψανε το μισθό δεν φτάνουν. Δηλαδή θα ήθελα απλώς να συνεχίσω τη ζωή μου ανθρωπινά, όχι να πλουτίσω. Και νομίζω πολλοί άνθρωποι έτσι είναι.

    Κι εσυ το δείχνεις εδώ οτι είσαι Άνθρωπος. Και ο άνθρωπος νοιάζεται και για τον διπλανό του, δεν τα θέλει όλα για εκείνον και οι άλλοι να πεθάνουν. Υπάρχουν τα αρπαχτικά και οι άνθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΚ
      Αυτοι που θα ξοδεψουν για "παρτη" τους ολα τα λεφτα...Καποτε θα τελειωσουν...!!

      Για το βαψιμο του σπιτιου..Να το συζητησουμε...!!

      Διαγραφή
    2. Να το συζητήσουμε.

      Πρώτα να έχω κάποια χρήματα όμως. Για να δούμε τι θα βγάλουν οι κάλπες μπας και δούμε καμιά άσπρη μέρα, τουλάχιστον να μην πληρώσουμε χαράτσια.

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Μα...Ναι...
      Παιζω..Οταν το θυμηθω...Η οταν το συζητησουν οι φιλοι στο καφενειο...
      Εκει...
      Ονειρευομαστε ολοι παρεα...
      Γι αυτο υπαρχει εξ αλλου και το ΤΖΟΚΕΡ...
      Ειναι το..Ονειρο του φτωχου...
      Η χαντριτσα και το καθρεφτακι...

      Διαγραφή
  8. Είπα να πάρω σβάρνα τις αγάπες για μια όμορφα ξοδεμένη ανάσα κι έπεσα στα....όνειρά μου!!!
    Κράτα ένα μέρος απ' τα κέρδη και για τα φάρμακα που δεν έχουμε να πληρώνουμε, φίλε μου αγαπημένε!
    Και μιας κι ήρθα είπα κάτι να κρατώ.....
    http://youtu.be/7akZoEQv6jI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο το θεμα που ειπες, καλη μας φιλη...Με τα φαρμακα...
      Ποση αναλγησια κρυβει...!!
      Αρχισαν να μη λογαριαζουνε κανενα...
      Ουτε καρκινοπαθη..Ουτε ψυχασθενη...Ουτε νεφροπαθη...
      Λες και θελουνε να μας πεθανουνε...
      Να απαλλαγουνε απο τους φτωχους...!!
      Τι αναλγησια...
      Ποση βια...
      Μενω καθε μερα, εκπληκτος...
      Μ αυτα που κανουνε...

      Διαγραφή
  9. Χαλάλι σου τότε όλα τα τζόκερ του κόσμου αν είναι να χαμογελάσουν πολλά πρόσωπα μ'αυτά τα λεφτά και να μένουν για πολύ ευτυχισμένα!

    Τι στραβά που'ναι τα λεφτά τελικά σε λάθος χέρια πάνε συνέχεια!!

    Καλή εβδομάδα με θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη βδομαδα...Και καλη δυναμη...
      Ολες οι ευχες μου..Για σενα και τους δικους σου...
      "Ουκ εστιν ο πλουτος κακος, ελεγε ο Ναζωραιος...

      Αλλ Ο ΠΛΟΥΣΙΟΣ...!!"

      Διαγραφή
  10. Μάστορα μου...μου έλειψες...εσύ και τα σοφά σου!!!

    εύχομαι όλα καλά με την Κυρα σου και λυπάμαι που χάσατε το ταξίδι...καλά να είσαστε και άμα θελήσετε η Κύπρος σας περιμένει...εισιτήριο μονο όλα τα αλλα τα έχουμε...

    όσο για τα λόττο...τα λεφτά στα λεφτά πάνε...έτσι μου έλεγε ο πατέρας μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Eλενα..Εδω ειμαι, κοντα σας...
    Ευχαριστω για τις ευχες και ανταποδιδω...!!
    Ο πατερας σου..Ηταν σοφος...Καθως υπαρχει και λογικη εξηγηση...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή