Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

..ΙΣΧΥΡΟ ΚΚΕ...ΑΠΟΚΟΥΜΠΙ ΤΩΝ ΑΣΤΩΝ...!!

Και θα μου πουνε μερικοι....
-Σαν πολλα δεν μας τα λες;;;
Στο ιδιο καζανι βαζεις...Τους Μουζαχεντιν...Και τους τραπεζιτες;;;
Φασιστες και οι Μουσουλμανοι της "τζιχαντ"...Φασιστες και οι..Χριστιανοι Φαλαγγιτες του Λιβανου...
Φασιστες και οι..Γεωργιανοι αγωνιστες...Φασιστες και οι Ευρωπαιοι διασωστες...!!
Φασιστες και οι Κουρδοι στην Τουρκια..Που αγωνιζονται, για την αυτονομια...
Φασιστες οι Αρμεναιοι..Που κατελαβαν το Αζερμπαιζαν..Φασιστες και οι..Αζεροι...
Φασιστες οι Σερβοι...Ομοθρησκοι..Φασιστες και οι Αλβανοι..Αντιπαλοι τους...
Φασιστες οι..Αντικαθεστωτικοι στη Συρια...Αλλα...Φασιστες και οι..Ξενοκινητοι ανταρτες πολεων;;;
Ολοι Φασιστες...!!
Και "ξενοιασαμε;;;"

Και ποιος δεν ειναι Φασιστας;;...Μονο εσυ;;;
Τι λε ρε φιλε...!!
Εσυ..Δεν μας ελεγες μεχρι χτες...Να ψηφισουμε ΚΚΕ...
Και τωρα λες..Αλλα...!!
Να "συνεργαστει" το ΚΚΕ...Σε κυβερνηση της.."Αριστερας"..Για να μην..Πληρωσεις εσυ τα χαρατσια;;;
Να "ενδοσει" το Κομμα...Σε "συνεργασια"...Και να "νοθευσει" την ψηφο των αγνων Κομμουνιστων;;;

Βλεπεις τι.."επαθες" τωρα;;;
Οι αγωνιστες, φιλοι του Μπλογκ...Οπαδοι και μελη του ΚΚΕ...Σε βαλανε στην ακρη...Δε σου μιλανε..Παλιοψωριαρη...!!...
Δεν σχολιαζουνε...
Σε φτυσανε...!!
Ακομα και ο..ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ που σου μιλαγε...Παραιτηθηκε κι αυτος...!!

"Γυριζουμε πισω"..Στις παλιες θρησκοληπτες και Εθνικιστικες αναρτησεις σου...Και σε ψαχνουμε, να βρουμε την τρελλα σου...!!
Που χρησιμοποιεις το Χριστο...Για να πεισεις, για τον Κομμουνισμο...!!
Που πιστευεις στην..Πατριδα...,.Ενω επρεπε να εισαι..Διεθνιστης...

Που εχεις μπλεξει τα μπουτια σου...!!!
Και τωρα ζητας κυβερνηση της..Δηθεν Αριστερας...!!..Ενω επρεπε να ξερεις...[που λεει και μπελλοςμπλογκ...] Ποσες προσπαθειες κανανε..Οι οππορτουνιστες..Και οι ΠΑΣΟΚΟΙ..Να διαλυσουνε το Κομμα του λαου...!!

Επρεπε να ξερεις...Ποσες φορες "συνεργαστηκαν"..Στο Βολο και στην Ικαρια...Οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ...Με το ΛΑΟΣ...Εναντιον του Κομματος...!!...
Ποσες προσπαθειες κανανε..Να καταλαβουνε τα γραφεια στον Περισσο...
Και ποσο...Θα απομονωθεις και θα σε φτυσουνε οι..Ορθοδοξοι Συντροφοι...Αν τολμησεις να εναντιωθεις σε αποφασεις του Κομματος...!!

Λοιπον ακουστε κατι φιλοι...[Εγω δεν εχω προβλημα κοινωνικοτητας,επειδη με φτυνετε...Με απομονωνετε και στην κηδεια μου...Δεν θα εχει στεφανι απο την ΚΟΑ...!!!]

Εκει που θα ειμαι...Και θα παρακολουθω εκ του συνεγκυς...Την αναπτυξη των ραδικιων...
ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ...!!
Ουτε να με ψαλλει ο Δεσποτης Φασιστας...!!..Που εδωκε τα λεφτα του φιλοπτωχου ταμειου, για να αγορασει διαμαντενια ΚΑΡΑ...!!!
ΑΛΛΑ ουτε και να παρω το μεταλλιο Λενιν...!!

ΧΕΣΤΗΚΑ...Και για το ενα...Και για το αλλο..Τιμητικο...!!

Ακομα και το φερετρο της κηδειας,που θα βλεπετε...Αδειο ειναι...Διοτι ειμαι δωρητης σωματος και οργανων..!!..Και φοραω Μεταλλικη ταυτοτητα δωρητου στο λαιμο...Ωστε και αγνωστος στο νεκροτομειο...Απο Τροχαιο να παω...!!..Να μη ξοδευτουνε απο κανενα ΚΕΡΑΤΑ...Λεφτα, για το
κιβουρι του Μαχαιρη...!!

Και τα λουλουδια...Οσα οι "τεθλιμμενοι" σκεφτονται να αγορασουνε...Και να τα..αποθεσουνε,δακρυβρεχτα...Πανω στον φρεσκο ταφο...
Καλλιτερα να παρετε ενα ζευγαρι παπουτσα...Σε καννα αστεγο λαθρομεταναστη...!!

Θα κανετε καλο ΣΕ ΣΑΣ αμα τα παρετε τα παπουτσα...!!..Οχι σε μενα..Που στη ζωη μου σιχαθηκα...Πιο πολυ απο το Φασισμο...!!..Την ιδιοκτησια, που τον ΤΑΙΖΕΙ...!!
Και την τιμη στους Νεκρους..Που τον ΑΡΩΜΑΤΙΖΕΙ...!!

Δυστυχως παιδια...Δεν υπαρχει.."αλλη ζωη"...Μπιζνα των παπαδων ειναι...!!..Για να κονομανε τα
ψιλα απο τα μνημοσυνα...!!...

Και τα.."παρασημα"..Μπιζνα των Κομμουνιστων ειναι...Για να ταισουνε την παραμυθα της "πρωτοποριας της σκεψης"...Που κι αυτη...Δεν διαφερει πολυ...Απο την παπαδιστικη μπιζνα...!!

Εγω παιδια...Τα ειπα, και πολλες φορες τα ξαναειπα...Και εγινα βαρετος απο την επαναληψη...
Ο αγωνας των Κομμουνιστων..ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ...ΜΟΝΟ αμα υπαρχει αποτελεσμα και λογικη συνεπεια...!!!
Αμα οι θεσεις του ΣΥΡΙΖΑ..Σπρωξε-σπρωξε..Σιγα-σιγα...Σε φερανε να λες...Για επανασταση
του "προλεταριατου" λαικη εξουσια και μονομερη διαγραφη του χρεους...
Σε ανθρωπους που ψηφιζουνε ΕΒΡΩ 92%...Και διαλεγουνε....Τρεις ωρες..Αποχρωση, για να βαψουνε το Σαλονι...!!!
Και παρκαρουνε πανω στο πεζοδρομιο και στον πεζοδρομο...

Και κυριες, με δεκα κινητα...Που διαβαζουν "κοσμοπολιταν" για να βρουνε..Πως θα "του κατσουνε"
του προισταμενου..Για να παρουνε αυξηση και προαγωγη...!!

Ειναι μαλακια...!!

ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΑ....να ξοδευει η κυρια..Του κυριου ΑΝΕΡΓΟΥ...!!..Το επιδομα ανεργιας...
Για να παρει παπουτσακια απο τον.."Μουγερ"...Για το μωρο..Που δεν περπαταει......Και τσαντα απο επωνυμο σχεδιαστη...!!!

Ειναι μαλακια...Να περνας ΣΕΡΒΙΣ τ αμαξι...Και να αγοραζεις καινουργιο..Γρυλλο...
Οταν δεν εχεις, για να φας....!!!

Ειναι μαλακια...Να βαζεις ενεχυρο το κολλιε της γιαγιας σου...!!..Το δαχτυλιδι αρραβωνων..Και το χρυσο ρολοι του παππου...
Για να στειλεις διακοπες την κυρα με τα παιδια...!!!

Ειναι μαλακια...!!!...Αλλα ειναι μια πραγματικοτητα...!!

Με αυτους τους ανθρωπους εχετε να κανετε...!!

Με "ξεγυρισμενους" αστους...Που στελνουν το παιδι τους να γινει..ΜΠΑΤΣΟΣ...Για να εξασφαλισει μονιμο μεροκαματο...!!
Που πιστευουν οτι η ΝΔ και Το ΠΑΣΟΚ ειναι υπευθυνες παραταξεις...!!
Που ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ τον κομμουνισμο...Περισσοτερο απο την δουλεια στα μνημονια...Και στην φτωχεια, την ανεργια..Και την εξαθλιωση...!!.......

Ετσι θα ψηφισουνε παλι...Αντωνακηηηηηηηη...!!!
Και μετα θα σας ερθουνε..Παλι.."κοψοχερηδες" οπως παντα...!!..Να σας σπρωξουνε να κανετε ΕΣΕΙΣ καμμια απεργια...!!..Οσο αυτοι θα γλυφουνε το αφεντικο, εναντιον των λεμπεχαναδων του ΠΑΜΕ...!!...
Για να πανε στο ΛΙΝΤΛ να ψωνισουνε...Και να χωσουνε μετα τα ψωνια...Σε σακκουλες του ΚΑΡΦΟΥΡ....!!!
Μην δουνε οι γειτωνοι...Οτι δινουνε στα παιδια τους ΓΑΛΑ...!!..Που κανει μονο για τη γατα...!!

Γι αυτο σας λεω...!!
"Συντροφοι" που δεν μου μιλατε...!!..Και πασχιζετε για Ισχυρο ΚΚΕ...Αποκουμπι του λαου...!!
Γνωστα πραμματα τους λετε...Αυτεινων που φοβουνται...Μηπως..Εξω απο το ΕΒΡΩ...Τους πεσει ο ουρανος στο κεφαλι...!!
Μη στενοχωριωσαστε...!!..Αποκουμπι θα ειστε ΠΑΝΤΟΤΕ...!!

Εγω ομως ΤΩΡΑ ΘΕΛΩ...Κυβερνηση της αριστερας...!!...
Ειτε να βγει η χωρα απο το ΕΒΡΩ...!!...
Ειτε να ΞΕΓΥΜΝΩΘΕΙ...Το νεο ΠΑΣΟΚ...Οπως το 81...!!

Αυτο θα κανω....!!

34 σχόλια:

  1. Α!!! Εγώ Μαχαίρη μου δεν θέλω αποκούμπι για να
    γύρω.....ηγέτη θέλω να τον στηρίξω για να με στηρίξει!
    Εύχομαι να μην με ξαναπροδώσουν και αυτοί που ισχυρίζονται πως είναι Αριστεροί και θα τους εμπιστευτώ την ψήφο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπον Καρυ..Εσενα, επειδη σε ξερω και προσωπικα..Και εβγαλα το συμπερασμα, οτι πολυ δυσκολα,υπακουσες σε ηγετες στη ζωη σου.,
      Αυτο με τους ηγετες..Δεν το καταλαβαινω που λες...!!
      Εγω παντως...Αναγκη απο ηγετς δες σε βλεπω να εχεις, ποτε...
      Αντιθετα..Θα ησουνα πολυ καλος ηγετης εσυ...
      Την ωρα που θα αποφασιζες..Να εισαι επιτελους...
      Εσυ ο ηγετης...!!

      Διαγραφή
  2. Βρε συ Μαχαίρη, θα σού 'λεγα τώρα τι λες αλλά τέλος πάντων.
    Το να μη σχολιάζει κάποιος με ενθουσιασμό αυτά που λες δεν έχει να κάνει με ψωριάρηδες και ..κασιδιάρηδες. Τι θα μπορούσα ας πούμε να σχολιάσω εγώ; Να σου πω πως το "αποκούμπι των αστών" είναι μια παπαριά που δεν ταιριάζει ούτε σε σένα ούτε στο ποστ σου; Ορίστε, το είπα. Εντάξει, έχεις βγάλει σωστά συμπεράσματά για τις συνήθειες της εργατικής τάξης, έχεις διαμορφώσει μια άποψη καθ'όλα σεβαστή για την ανάγκη της συνεργασίας αλλά δεν έπεται φίλε μου Μαχαίρη πως εμείς που επιμένουμε πως οι πρόσκαιρες συμμαχίες εντός καπιταλιστικών δομών δεν οδηγούν πουθενά, είμαστε ζαγάρια. Σπεύδεις να προκαταβάλεις Μαχαίρη πως εμείς που τόσα χρόνια συνδιαλεγόμαστε μαζί σου, το κάνουμε μόνο και μόνο επειδή παπαγαλίζουμε παρέα τις αποφάσεις του κόμματος. Και τώρα που εσύ διαφώνησες ενώ π.χ. εγώ έμεινα προσκολλημένος στις γραμμές των αποφάσεων (λες και είμαι περισπωμένη κι όχι άνθρωπος) θα "σε απομονώσω στην κηδεία σου".
    Το μόνο που προσωπικά με στενοχωρεί στις συζητήσεις μου με κάποιον που εκτιμώ, είναι να το να αναπαράγει κουτά στερεότυπα, "παπαδίστικες μπίζνες" κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΤΡΑΤΟΛΑΤΗ...
      Γιατι..Δεν ειναι αποκουμπι των Αστων το ΚΚΕ;;
      Δεν ηρθανε ποτε σε σενα...Να σου πουνε να ΚΑΝΕΙΣ απεργια..Διαμαρτυρια...Παρεμβαση...
      ΝΑ ΠΑΣ ΕΣΥ να φωναξεις, να μαλωσεις να οργανωσεις..Να κοψεις εσυ το λαιμο σου...
      Για να παρουν αυτοι ενα καλυτερο μεροκαματο;;;
      Εγω τουλαχιστον 30 χρονια..Αυτο κανω...!!
      Και στο τελος...
      Ολοι ψηφιζουν τα κομματα τους...!!

      Οσο για τις παπαδιστικες μπιζνες...
      Λεει πουθενα για παρασημα και διαχωρισμους η κομμουνιστικη ιδεολογια;;
      Για "αμοιβες" παραγωγικοτητας..Και για "ηρωες" αθλητες,Στρατιωτικους η πολιτικους;;
      Η και καλλιτεχνες ακομα;;
      Ειναι ενα εναλλακτικο συστημα μισθωτης εργασιας...Ο Κομμουνισμος;;
      Οπου αντι για λεφτα..Δινει παρασημα;;;
      Ο τυπος που ερριχνε το μπετο στο πυρηνικο ατυχημα με το ελικοπτερο...Το εκανε για να παρει το παρασημο;;
      Για τις "συμμαχιες εντος Καπιταλιστικων δομων"...
      Δεν ειναι μεσα στις ιδεολογικες πραξεις..Που θα κανει το Κομμα...
      Στην μεταβαση, απο τον Καπιταλισμο στον Σοσιαλισμο;;;
      Ειπα εγω ποτε..Οτι οσοι προτιμουν τη γραμμη του ΚΚΕ..Ειναι ΖΑΓΑΡΙΑ;;;
      Ειπα οτι το ΚΚΕ πρεπει να στηριξει κυβερνηση της Αριστερας...
      Δεν ειπα οτι θα ψηφισω Χρυση Αυγη...!!

      Αν πιστευα, οτι οι Κομμουνιστες, ειστε Ζαγαρια...Θα ημουνα...Κασιδιαρης...!!

      Διαγραφή
  3. "Εγω ομως ΤΩΡΑ ΘΕΛΩ...Κυβερνηση της αριστερας...!!..."

    Κι εγώ το ίδιο φίλε μου.
    Θα μας πούν δεν γίνεται....οι συνθήκες...οι θέσεις...το σύστημα..ο καπιταλισμός..η ωρίμανση των συνθηκών..οι προδότες ...οι πατριώτες...οι σωστοί ...οι λάθος..
    Προφανώς και ισχύουν όλα αυτά, ας τα δούμε στην πράξη όμως!..τους άλλους τους είδαμε, τους απορρίψαμε,.. κάπως αλλιώς πρέπει να προχωρήσουμε, Τώρα!..όχι στο μέλλον που θα έχει έρθει η επιφοίτηση στις μάζες και θα φέρουν την ανατροπή του καπιταλισμού!
    Προφανώς και ο Σύριζα δεν είναι ένα καθαρόαιμο αριστερό κόμμα, προφανώς και συγκεντρώνει τους απογοητευμένους που ψήφιζαν Πασοκ..
    σημασία έχει που σήμερα ΔΕΝ θα ψηφίσουν Πασοκ, κάτι έμαθαν , κάτι ζητάνε παραπάνω, κάτι ελπίζουν, κάτι απαιτούν..
    το πολιτικό σκηνικό ταρακουνιέται,
    ο κόσμος δεν φοβάται αριστερή κυβέρνηση πιά..
    Τώρα τι σόι αριστερή κυβέρνηση θα είναι θα το δούμε στην πράξη αν και όταν θα υπάρξει.
    Υπόσχονται λένε, απλά βελτιώσεις στο σάπιο σημερινό σύστημα?..έ καί!.. έστω..
    Τις Θέλουμε!

    Αλήθεια το ΚΚΕ γιατί μου ζητάει την ψήφο μου? γιατί παίρνει μέρος στις εκλογές ενός σάπιου πολιτικού συστήματος?
    Τί ζητάει στα πλαίσια ενός σάπιου πολιτικού συστήματος να γίνει?
    Να το καταγγείλουμε?..
    Χρόνια τώρα το καταγγέλω,
    χρόνια τώρα παίρνω μέρος σε απεργίες και σε συγκεντρώσεις ..
    και θα συνεχίσω να το κάνω.
    Πειράζει που θα έχω ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ,
    ελπίζοντας εν τω μεταξύ σε βελτιώσεις της καθημερινότητάς μου?
    Εξ άλλου φίλε Μαχαίρη, θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου, με την γλαφυρότατη περιγραφή που έκανες
    (και κάνεις) της πλειοψηφίας της μάζας που θα καθορίσει τις εξελίξεις στις προσεχείς εκλογές.
    Καλώς ή κακώς κάπως έτσι λειτουργεί η πλειοψηφία.
    Πώς και πότε θα αλλάξει η σκέψη αυτών των ανθρώπων για να απαιτήσουν ανατροπή του συστήματος?
    Θα πουν κάποιοι "αληθινοί" Αριστεροί,
    και πιθανόν έχουν δίκιο, ότι οι εκλογές δεν θα φέρουν την επανάσταση ..την ανατροπή του καπιταλισμού..
    ..έ και τότε γιατί παίρνουν μέρος στις εκλογές?..γιατί διεκδικούν την ψήφο μας?

    Λίγο μπερδεμένη έ?..
    Πολύ μπερδεμένη!! ..
    και θα ψηφίσω ένα κόμμα επίσης μπερδεμένο,
    που συγκεντρώνει κι άλλους πολλούς μπερδεμένους..
    τον ΣΥΡΙΖΑ..
    Προτιμώ χίλιες φορές να αγωνίζομαι να ξεμπερδέψω τα πράγματα, ανάμεσα σε άλλους μπερδεμένους,
    παρά να ενσωματωθώ με τους "καθαρόαιμους" της απόλυτης αλήθειας.
    Η απόλυτη αλήθεια βρίσκεται μόνο
    όπου υπάρχει ΑΝΘΡΩΠΙΑ και ΓΝΩΣΗ και αυτά θα βρίσκονται σε μόνιμη αναζήτηση.
    Νάσαι καλά Μαχαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω δεν εχω να σου πω τιποτα σ αυτα που λες...Διοτι συμφωνω...!!
      Οι αλλοι..Που σχολιαζουν εδω..Πρεπει να δουν και τη δικη σου, σωστη, αποψη και να απαντησουνε Ντινα...!!

      Διαγραφή
  4. Μαστορα της καρδιας ΜΑΣ καλησπερα.
    Καλα σε ''ξερω'' οτι εισαι παραπονιαρης αυτο βγαινει απο την παρα πολυ ευαισθησια που εχεις, αλλα ρε συντροφε βαστα λιγο, δεν ειναι η ψηφος............cosmopolitan, δηλαδη τι ''λες'', να ξεχασουμε οτι εχουν δεχθει την συμφωνια της Λισσαβωνας? Να ξεχασουμε τα ''πλην λακεδαιμονιων''? Να ξεχασουμε οτι απο το διαγραφη του μνημονιου, πηγανε σε αναδιαπραγματευση? Και για να σε ζαλιζω πιο πολυ, ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ? Οι ''παλιοσυντροφοι'' που προσπαθουν απο το '84 να ''γυρισουν'' την πορεια του κομματος, ΠΟΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΡΑΦΕΙΣ?
    Τον κουρουπλη, την σακοραφα, την κατσελη, τον κοτσακα, τους 160 στελεχοπασοκους, η τις συνεργασιες σε γεσεε και σωματεια που ψηφιζουν τα αρθρα του μνημονιου?
    Οτι και να γραψεις να ξερεις, εισαι ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΜΑΣ.
    Εδω θα ειμαστε αντωνακη, βαγγελακη, κασσιδιαρη επιτρεποντος, οποτε, ΕΣΥ ΠΑΛΙ ΘΑ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΙΣ Α...Λ...Η...Θ...Ε...Ι...Ε...Σ, απο ΚΑΡΔΙΑ.
    ΑΓΑΝΤΑ ΜΑΣΤΟΡΑ ΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ Βρε ΔΗΜΗΤΡΗ...Αυτο λεω...!!
      Με λιγα λογια..Ναι αυτο λεω...
      Λεω δηλαδη..Ξεκαθαρα...
      ΟΤΙ ΑΝ ΕΓΩ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ...ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΣΥΡΙΖΑ ΤΩΡΑ....
      Θα ειμαστε στη διαθεση...Οποιου μεγαλοστελεχαρα ΠΑΣΟΚΟΥ κανει την μεταγραφη...!!

      Αν ομως ΟΛΟΚΛΗΡΟ το Κομμα...Στηριξει την κυβερνηση της Αριστερας...
      ΤΟ ΚΟΜΜΑ....

      Εγω νομιζω οτι και ο ΣΥΡΙΖΑ θα παρει την σωστοτερη πορεια...!!!

      Εκτος αν πιστευεις, οτι οι ΝΕΟ συριζαιοι θα καταφερουν να γυρισουν το Κομμα...!!

      Διαγραφή
  5. Μάστορα καλησπέρα.
    Δεν έχω διαβάσει άλλη ανάρτηση, κανενός, τόσες φορές όσες διάβασα αυτή. Δεν μπορώ να καταλάβω τι σου συμβαίνει, μόνο να υποθέσω, αλλά δεν ξέρω αν έχει νόημα να το κάνω, όταν βλέπω να χτίζεις τείχη γύρω σου και να αφήνεις απ’ έξω όσους δεν συμφωνούν πολιτικά μαζί σου.

    Πραγματικά, δυο πράγματα μπορώ να υποθέσω διαβάζοντας (σου το ξαναλέω, αφήνοντας στην άκρη τα πολιτικά σημεία): ότι μας δουλεύεις ψιλό γαζί, ή ότι έχεις ξεφύγει και δεν πας καθόλου καλά!

    Αντιπαρέρχομαι τα όσα πολιτικά γράφεις και υποστηρίζεις (το ξέρεις πως διαφωνώ), είναι δικαίωμά σου να πιστεύεις ό,τι θέλεις, δεν θα δώσεις λογαριασμό ούτε στον ΟΙΚΟΔΟΜΟ ούτε σε κανέναν άλλον.

    Διαβάζοντας όμως αυτό:

    «Βλεπεις τι.."επαθες" τωρα;;;
    Οι αγωνιστες, φιλοι του Μπλογκ...Οπαδοι και μελη του ΚΚΕ...Σε βαλανε στην ακρη...Δε σου μιλανε..Παλιοψωριαρη...!!...
    Δεν σχολιαζουνε...
    Σε φτυσανε...!!
    Ακομα και ο..ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ που σου μιλαγε...Παραιτηθηκε κι αυτος...!!»

    αλλά και αυτό:

    «Λοιπον ακουστε κατι φιλοι...[Εγω δεν εχω προβλημα κοινωνικοτητας,επειδη με φτυνετε...Με απομονωνετε»

    μου γεννιούνται κάποιες απορίες αλλά βγάζω και κάποια συμπεράσματα.

    Απορώ από πού συμπεραίνεις πως ο «ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ που σου μιλαγε...Παραιτηθηκε κι αυτος» !!!
    Από πού φίλε μου;
    Τι εννοείς παραιτήθηκα και δεν σου μιλάω;
    Μετράς δηλαδή τους φίλους σου από το αν σχολιάζουν κάθε μέρα στο μπλογκ σου;
    Είναι δηλαδή περισσότερο φίλος σου όποιος κάνει τα περισσότερα σχόλια; Έχεις σκεφτεί ότι δεν έχουν όλοι οι φίλοι σου τον ίδιο χρόνο για να σχολιάζουν καθημερινά τις αναρτήσεις σου;

    Σου θυμίζω δυο πρόσφατα παραδείγματα που με αφορούν (γιατί δεν ήξερα πως πρέπει να κρατώ…αρχείο!), επειδή φίλε απ’ ότι βλέπω η μνήμη σου είναι επιλεκτική.

    Σε ανάρτησή σου, έγραψα σχόλιο και μάλιστα μακροσκελές με τις διαφωνίες μου (με επιχειρήματα). Δεν μου απάντησες, με απέφυγες γράφοντας πως θα μου απαντήσεις με ανάρτηση. Δεν το έκανες και δεν σου ζήτησα ποτέ το λόγο, ούτε θεώρησα γι’ αυτό πως δεν μου μιλάς.

    (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απανταω τμηματικα, για να απαντησω σε ολα...
      Εγω..Δεν ειμαι ΜΟΝΟ εγω...Μια και ΕΜΕΙΣ δεν δινουμε στο ΕΓΩ τη σημασια που δινουνε αλλοι...
      Εμεις το ΕΓΩ το καναμε,πολυ πιο εμεις..Απο καθε εγω...!!

      Εγω λοιπον ειμαι ο Κομμουνιστης...Που θα ψηφισει ΣΥΡΙΖΑ...Γιατι ΘΕΛΩ μια κυβερνηση της αριστερας...!!
      ΕΜΕΝΑ...Και καθε ΕΜΕΝΑ...Επρεπε λεω, να με ΚΑΥΨΕΙ το Κομμα μου...
      Και αντι να με αφησει να παω να γινω...Σακκοραφας...!!
      ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ....Για να φερει πισω την Σακκοραφα, και καε Σακκοραφα...!!
      Εσυ, απο την αλλη...
      Εισαι ο καθε φιλος και συντροφος...Που προτιμαει την γραμμη του Κομματος...
      Που οδηγησε τη Σακκοραφα να ψηφισει το μνημονιο 1...
      Που οδηγει το Κομμα στον απομονωτισμο, απο τους Αστους, που το φοβουνται...
      Που τελικα κανει κακο στο προλεταριατο...

      Οχι..Δεν μετραω τα σχολια...Βγαινω εξω και μετραω και τις γνωμες...!!
      Παρα πολλων ΟΙΚΟΔΟΜΩΝ...!!

      Διαγραφή
  6. (…ΣΥΝΕΧΕΙΑ από προηγούμενο)

    Δυο αναρτήσεις πριν από την τωρινή, σου γράφω τρεις σελίδες σχόλιο (…επειδή δεν σου μιλάω άραγε;;;) , μέσα στο οποίο ένα κομμάτι του λέει:

    «Έτσι κι αλλιώς, αυτά που νιώθω για σένα ξεπερνούν κατά πολύ τις όποιες διαφορές μας στα πολιτικά, και δεν αλλάζουν.»

    Αν από αυτά φίλε συμπεραίνεις πως ο ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ παραιτήθηκε και δεν σου μιλάει, τότε…τι να πω, δεν μπορώ να πω τίποτα…

    Δεν ξέρω αν διαβάζεις τα σχόλιά μου. Πάντως αυτό που έγραψες εδώ για μένα δείχνει πως δεν τους δίνεις ιδιαίτερη σημασία. Δικαίωμά σου κι αυτό, αλλά δεν θα μας τρελάνει κιόλας ρε φίλε.…Άκου…δεν σου μιλάει ο ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ!!!!!...

    Το συμπέρασμά μου τώρα. Αυτό που έχω καταλάβει είναι πως σε ενοχλεί πολύ η αντίθετη άποψη. Προτιμάς αυτούς που σε λιβανίζουν, θέλεις χειροκροτητές και απομονώνεσαι από όσους διαφωνούν με τις απόψεις σου, ακόμα κι όταν κάποιοι (όπως ο ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ) σου το εκφράζουν με σεβασμό και επιχειρήματα. Δικαίωμά σου κι αυτό φίλε μαχαίρη.

    Απ’ όταν με γνώρισες, ξέρεις πως ούτε παπαγαλάκι κανενός κόμματος είμαι, ξέρεις τις απόψεις μου και ξέρεις πως όταν εκφράζομαι, δεν στρογγυλεύω τον λόγο μου για να είμαι αρεστός σε όλους. Ξέρεις επίσης πως δεν μπορούμε και εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει κιόλας, να τα έχουμε «καλά» με «όλους».

    Απ’ ότι βλέπω αυτό, σε ότι με αφορά, εδώ και κάμποσο καιρό σε ενοχλεί. Είναι δικαίωμά σου, φίλε, όμως μη μεταθέτεις το δικό σου πρόβλημα σε μένα.

    Εγώ δεν έχω προσωπικό πρόβλημα μαζί σου επειδή θα ψηφίσεις ΣΥΡΙΖΑ! Για να το καταλάβεις αυτό πρέπει δηλαδή να κάνω κι εγώ το ίδιο;;; Δεν θα το κάνω φίλε.

    Αυτά που σου γράφω διάβασέ τα προσεχτικά, σκέψου τα αν θέλεις και ΣΚΕΨΟΥ ΑΚΟΜΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ Η΄ ΤΙΣ ΦΙΛΙΕΣ (έστω τις διαδικτυακές)!

    Αν δεν γουστάρεις την παρουσία μου εδώ, επειδή δεν αλλάζω πολιτικές θέσεις, κόντρα στο «ρεύμα», προτιμώ να μου το πεις στα ίσια (κάποιοι… «αριστερούληδες» ήδη το έκαναν). Όχι να μου το γυροφέρνεις (σαν να μην πω τι…), γράφοντας γελοιότητες τύπου «ο ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ δεν μου μιλάει…και να ταυτίζεις τις ιδέες μου με… παπαδίστικες μπίζνες!!!...

    Για μένα είσαι πάντα ο φίλος, ο συνάδελφος, ο σύντροφος μαχαίρης και να ‘σαι καλά.

    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια διόρθωση:

      ΣΚΕΨΟΥ ΑΚΟΜΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ Η΄ ΧΑΛΑΝΕ ΤΙΣ ΦΙΛΙΕΣ

      Διαγραφή
    2. Ναι...
      Η αληθεια ειναι οτι με ενοχλει...Και ναι με πειραζει...
      Με πειραζει, οταν στη ΟΙΚΟΔΟΜΗ..Στο μηχανουργειο, στη φαμπρικα, στο ραφταδικο, στο καφενειο...
      ΠΟΛΛΟΙ ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ και Μαχαιρηδες, μαλλωνουμε...Και μασ βλεπουνε οι Κασσιδιαρηδες και χαιρονται...!!

      [Η Λιανα ομως..ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ του Κασσιδιαρη αυτην την χαρα...!!Σηκωθηκε και μπηκε μπροστα στο..Λεβεντοπαιδο...
      Και τον "εσβησε" πετωντας του..Μια εφημεριδα...!!
      Σε ΠΑΝΕΛ δεν θα ξαναδεις..Χρυση Αυγη...!!
      Διοτι η Λιανα ΜΑΣ εδειξε...Τι θα δουμε αν...Η Χρυση Αυγη μιλαει...Στη Βουλη..,.!!
      Οχι στο Πανελ...]

      Και βεβαια..Με πειραζει ΕΠΕΙΔΗ δινω σημασια σ οτι γραφεις...

      Και ΕΠΕΙΔΗ εισαι συναδελφος και φιλος...
      Και συντροφος...Και οικοδομος...!!

      Παπαδιστικες μπιζνες, ειπα οτι ειναι τα παρασημα...
      Και τα μνημοσυνα...
      ΟΧΙ αυτα που λεω..Ουτε αυτα που λες...!!

      Διαγραφή
  7. "Και διαλέγουνε....Τρεις ωρες..Αποχρωση, για να βαψουνε το Σαλονι...!!!"

    Κορυφαίο!!! Χαχαχα!

    Μαχαίρη, είναι όπως τα λες, ΟΛΑ!

    Και σε πιστεύω γιατί τα αντίστοιχα μου κάνανε και εμένα! - χωρίς φυσικά να είμαστε το ίδιο, με εσένα θα υπάρχει άλλη σχέση, πιο στενή - αλλά η συμπεριφορά και το ήθος είναι το ΙΔΙΟ.

    Το ήθος ή το έχεις ή δεν το έχεις!

    Και ο πρώην διαδικτυακός "φίλος" όταν με συκοφάντησαν στο blog του, δεν είχε τα @@ να πει μια λέξη! Μια λέξη! Τόσος ανδρισμός!

    Φαίνεται είναι ΑΛΛΑ πράγματα, πάνω και από τον ανδρισμό και από το ήθος και από τις απλές ανθρώπινες σχέσεις!

    Λοιπόν, τέτοιοι άνθρωποι είναι ικανοί να σε βγάλουν και τρελό. Αμ δε σφάξανε!

    Εγώ σε εκτιμώ γιατί είσαι αληθινός και ειλικρινής και ευαίσθητος άνθρωπος, όχι γαϊδούρι. Αυτά μετράνε παντού, και στην πολιτική και στις φιλίες και στις κουβέντες. Τα υπόλοιπα είναι άλλου παπά βαγγέλιο ... δεν με αφρούν προσωπικά.

    Μακάρι να ήταν σαν εσένα και άλλος κόσμος του ΚΚΕ. Τότε θα ήταν και άλλο το ΚΚΕ και δεν θα είχε τον ανθρωποδιώχτη όπως τώρα.

    Τώρα μπορεί και να βρεθούν τίποτα κακοήθεις να πουν οτι τα λέω αυτά επειδή θα ψηφίσεις ΣΥΡΙΖΑ. Μέχρι εκεί κόβει το μυαλό τους.

    Εμείς θα είμαστε φίλοι και όταν - αν, το απευχόμαστε βέβαια - ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει καμιά πατάτα και θα τα χώνουμε μαζί και εδώ και αλλού. Και αν το ΚΚΕ κάνει κάτι σωστό και πάλι θα το πούμε μαζί το μπράβο.

    Και αυτοί θα μείνουν με την ξυνίλα και την κακία τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΚ...
      Οπως λεω και πιο πανω στον ΟΙΚΟΔΟΜΟ...
      Αυτος ο "ανθρωποδιωκτης" με πειραζει...
      Αυτη η θεση του ΚΚΕ...
      Οχι των κομμουνιστων...

      Ερχονται οι ανθρωποι...
      Και το Κομμα...Τους σπρωχνει πισω...Διοτι ειναι Αστοι...
      Και θελουνε Αστικα πραμματα...
      Και τους λεει...ΟΧΙ...!!
      Οταν γινετε Κομμουνιστες...Ελατε...!!

      Διαγραφή
  8. Ρε Μάστορα,

    μην τα γκρεμίζεις όλα!

    Έτσι είναι τα πράγματα όπως τα περιγράφεις. Δε λέω. Είναι ο λαός όπως τον στολίζεις. Με τα χίλια δυο κουσούρια του. Με τις αυταπάτες και τις μικρότητες του. Με την βόλεψη του και τον φιλοτομαρισμό του.

    Αλλά...
    το ξέρεις καλύτερα από εμένα ότι μέσα από αυτές τις συνθήκες της κρίσης, οξύνονται οι αντιθέσεις στο εσωτερικό όλων των ανθρώπων. Μεγαλώνει ο ιλοτομαρισμός, η ανάθεση, το κυνήγι του βολέματος. Αλλά "ανθίζουν" και κάποια λουλούδια που σκορπούν μυρωδιές αξιοπρέπειας, αντίστασης και περηφάνειας. Μπορούν αν τα μεταχειριστούν κατάλληλα οι συνειδητές δυνάμεις-υποκείμενα να μπολιάσουν και την υπόλοιπη κοινωνία. Και να φύγει η βρώμα του ατομικού βολέματος, της απάθειας, της ψεύτικης γκλαμουριάς.

    Είδα αυτά τα δύο χρόνια, πολλούς ανθρώπους να το "γυρνάνε". Καναπεδάτους, εγωιστές, εαυτούληδες, τομαριστές, σταρχιδιστές, που όταν ζορίστηκαν "πάτησαν" πεζοδρόμιο, φώναξαν πάλεψαν. Κάτι έμαθαν από αυτά...

    Και το παράδειγμα της Χαλυβουργίας, που το βάζεις; 8 μήνες απεργία ενάντια στα λυσσαμένα σκυλιά της εργοδοσίας; Και σε δεκάδες άλλους χώρους; Και τα καλύτερα παραδείγματα των πλατειών; Των συνελεύσεων γειτονιάς, που κυνήγησαν τους εργολάβους και υπεράσπισαν τον κοσμάκη για το ρεύμα του; Τα ξεχνάς;

    Αλλού είναι το θέμα μάστορα. Είναι ότι μετά από 30βάλε χρόνια κοινωνικής ειρήνης και συμβιβασμών ΔΕΝ αλλάζει μυαλά σε μια μέρα ή σε 1 χρόνο η κοινωνία. Η ταξική συνείδηση είναι ακόμα πολύ πίσω και το επίπεδο της ταξικής πάλης στη χώρα αναντίστοιχο των απαιτήσεων μιας
    πορείας συνολικών ανατροπών.

    Αυτό εισπράτουμε τώρα. Γιατί μετά από 2 χρόνια πορειών, απεργιών, διαδηλώσεων και ολονυχτιών στο Σύνταγμα επικράτησε η ΜΟΥΤΖΑ! Το αει σιχτίρ. Ποτέ δεν έσφιξε η γροθιά να γίνει κοινωνικό κτήμα η δύναμη των αγώνων, να ζητήσουμε όλο το μερτικό που αναλογεί στην εργατική τάξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συμπερασμα που εβγαλα εγω...
      Ειναι Φιλε Παυλο..Οτι πρωτα απ ολα...Πρεπει να βλεπουμε..ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΜΙΛΑΜΕ...!!
      ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ σε απελπισμενους Μουζικους...Ουτε σε Σλαβους, που την "πειθαρχια" την εχουνε στο αιμα τους...
      Οταν περιγραφω τον κοσμο..Περιγραφω ΕΜΑΣ...
      Με τα προτερηματα και τα ελαττωματα μας...
      Σ ΕΜΑΣ πρεπει να μιλησει το Κομμα...
      Στους απεργους Χαλυβουργους..Στους ανεργους που ζουν απο τη συνταξη των γονιων..Στους υπερχρεωμενους Αστους...
      Σ αυτους που ΜΟΥΝΤΖΩΝΟΥΝ...
      Οχι μονο στους κομμουνιστες...

      Διαγραφή
  9. Γιαυτό και τώρα ο ΣΥΡΙΖΑ μοιάζει η μόνη "εφικτή" λύση. Γιατί οι άλλες συνολικές λύσεις που προτείναμε και παλέψαμε συνάντησαν σφοδρή αντίσταση από τη χούντα του ΓΑΠ και του Παπαδήμου που έπραξαν όπως όφειλαν υπηρετώντας την τάξη τους και δε λύγισαν. Είναι πανίσχυρος ο αντίπαλος Μαχαίρη. Θα το βρει και ο Τσίπρας μπροστά του που καμώνεται τον καμπόσο με
    "διαπραγματεύσεις" και πολιτικές "καταγγελίες" των μνημονίων.

    Αλλά πρέπει να γίνει και αυτοκριτική. Αμείλικτη! Δε φτάνει κανείς να ξεποδαριάζεται μόνο. Να βγάζει "κάλους". Πρέπει να εμπνέει. Να συσπειρώνει το λαό. Να ενώνει πάνω σε νέα ιστορικά παραδείγματα πάλης και μετωπικών προσπαθειών. Να ελλίσεται και να σφίγγει το λαιμό του εχθρού σαν φίδι και όχι να είναι απλά ένας συμπαγής ογκόλιθος που του κλείνει το δρόμο και αυτός την κάνει από τον παράδρομο...Όσα παραδείγματα και να μου πεί κανείς, εγώ πιστεύω ότι δεν εγινε ότι καλύτερο μπορούσε να γίνει. Οι δυνάμεις που έχουν κομμουνιστικη αναφορά και προωθημένο πρόγραμμα έπρεπε να έχουν σαρώσει τα πάντα! Να είναι παντοδύναμες και κυρίως ο λαός να είχε βρει τους δρόμους του και τα μέσα έκφρασης του για να υλοποιεί, να μάχεται, να ζητάει περισσότερα...

    Τώρα είναι σχετικά αργά. Χάθηκαν πολλές ευκαιρίες φίλε Μαχαίρη. Και τώρα είναι η ώρα της πληρωμής! Για το επίπεδο της πάλης στη χώρα, το καλύτερο που αντιστοιχεί δυστυχώς είναι το τσιπρέϊκο. Γιατί άρπαξε την ευκαιρία, μίλησε στη γλώσσα μιας καλύτερης μέρας και ανέστειλε έστω προσωρινά τα μέτρα του Ιούνη και τα επόμενα...Το τι θα γίνει δεν εξαρτάται μόνο από τον ΣΥΡΙΖΑ όμως. Θα κριθεί από την επίθεση που θα διεξάγει σίγουρα ο αντίπαλος πριν και μετα τις εκλογές. Και βέβαια από την αντίδραση του κόσμου που νομίζει ότι από τον καναπέ και με τον Αλέξη στο τιμόνι θα λυθούν μέλι-γάλα τα προβλήματα του...

    Τίποτα όμως δεν τελείωσε. Όπως και σε όλες οι περίοδους κρίσης του καπιταλισμού, η επίλυση των προβλημάτων για οποιαδήποτε πλευρά τραβάει χρόνια. Δεκαετίες. Και αυτό δεν το λέω για να συνεχιστεί το ίδιο βιολί, αλλά για να καταλάβουμε ότι έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας και μπορούμε να αντιστρέψουμε με τις κατάλληλες τακτικές και στρατηγικές αυτό που συμβαίνει. Σε αυτό το δύσβατο μονοπάτι χρειάζονται και το ΚΚΕ και η ΑΝΤΑΡΣΥΑ στην οποία ανήκω και όποιες δυνάμεις γνωρίζουν ότι δεν θα πάει μακρυά η αντιφατική αριστεροσοσιαλδημοκρατία του ΣΥΡΙΖΑ.Βέβαια δεν ξεκινάμε από το μηδέν, αλλά δυστυχώς η θέση μας είναι πολύ δύσκολη...

    Υπομονή(τι σου λέω τώρα...)...

    Κάνε κουράγιο φίλε...

    (Ο φιλαράκος σου Pavlosk, που αν και δεν γράφει στο μπλογκ του, σχολιάζει όποτε μπορεί στο ιστολόγιο του πρωτομάστορα).

    Υ.Γ. Αδίκησες κατάφορα τον Οικοδόμο. Νομίζω θα πρέπει να το χειριστείς διαφορετικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτα που λες εδω..Με βρισκουν συμφωνο..Και ο ΑΝΤΑΡΣΥΑ εδω στα Λιοσα...
      Απο κολλητους φιλους αποτελειται...
      Απο την αλλη φιλε Παυλο...
      Γιατι να περιμενουμε δεκαετιες...Και να μην μπουμε ΜΕΣΑ στην κυβερνηση της Αριστερας...
      Να τους μιλαμε..ΑΠΟ ΜΕΣΑ...
      Αντι να τους σπρωχνουμε πισω...Στα Αστικα Κομματα που ψηφιζαν πριν...
      Η να περιμενουμε..Ο Καθε Τσιπρας, να "δει"
      τον πανισχυρο αντιπαλο...!!
      Λεω..Αφου βαλουμε τον...Ογκολιθο, και "κοψουμε" το δρομο...
      Στον καθε παραδρομο...Να ειμαστε εκει...Και να κερναμε ρακη και Σουβλακια...!!
      Μπυρες και Κοκακολες...!!

      Εμεις να δουμε πρωτοι..Ποσο πανισχυρος ειναι ο αντιπαλος...Οχι να περιμενουμε, να πεσει απο την κριση..Και να πιανουμε τους απελπισμενους απο χαμω...!!

      Διαγραφή
  10. Koίτα ο Δημητράκης πώς σ'αποκαλεί...μάστορα της καρδιάς μας! Ενώ εμένα...σκέτο κοπελιά!!! χαχαχχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχα!
    Ελα δεν θέλω παρεξηγήσεις τώρα...όλα καλά!
    Νάρθει η 17 Ιουνίου, να ξαναψηφίσουμε να δούμε πώς θα πορευτούμε! Ομόνοια! Προπάντων αγάπη και ομόνοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρυ...Παμε εμεις να ψηφισουμε...
      Και τον Δημητρη, θα τον βρουμε στο δρομο...
      Οσο για την..Ομονοια...
      ΑΥΤΟ ειναι το..Πυρηνικο...!!
      Που φοβουνται οι αλλοι...!!
      Αμα το εχουμε αυτο...Θα τους παρουμε Φαλαγγι...!!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα "πολυταξιδεμένε" μου φίλε.*
    Τα πιο όμορφα ταξίδια είναι τα ταξίδια του μυαλού και είναι και τα πιο γρήγορα, δίχως την μεσολάβηση "μεσαζόντων" ταξιδιωτικών κτλ.

    Και εκεί μπορείς να γνωρίσεις τις πιο όμορφες θάλασσες,τα πιο όμορφα παιδιά,τις πιο όμορφες μέρες μας που δεν τις έχουμε ζήσει ακόμα.....(στίχοι από το ποιημα του Ναζίμ Χικμέτ)
    Μην χολοσκάς λοιπόν.


    Και τώρα διάβασε ένα σχόλιο που κάποιος μου έγραψε κάποτε:
    ............
    "Οι ψηφοφοροι και τα μελη της Ευρωπαικης αριστερας..Τα ξερουν αυτα...
    Αλλα συρονται,απο τις προηγουμενες επιλογες τους...
    Αγαπητη μου...
    Τα μελη και οι ψηφοφοροι του ΚΚΕ...
    Γι αυτο το λογο απορριπτουν καθε ειδος μετωπων...
    "Παθος και μαθος.."
    Γι αυτο...
    Καθαρη θεση...Και οτι θελει ας γινει...
    Αυτη η πορτα θα ειναι ανοιχτη παντα για ολο τον κοσμο...
    Η μονη πορτα αγωνα...
    Γι αυτους που συμβιβαζονται...
    Παντα θα υπαρχουν και αλλες πορτες...!!"

    Ο ίδιος μου έγραφε ακόμα:
    ....................
    " Παιδια...Μονο η αρνηση πληρωμων...Και η διαγραφη του χρεους...Δινει καποια ελπιδα...!! "

    Αυτά και άλλα πολλά μου έγραφε ο πολύ καλός μου φίλος, όταν μεταξύ άλλων έγραφα για τον χαρακτήρα της κρίσης, για την νομοτελειακή πορεία του καπιταλιστικού συστήματος, αλλά και για τον ρόλο του ΚΚ.

    Κατέβασα κατεβατά ολόκληρα για τον ρόλο που έχει ένα ΚΚ, με επιχειρήματα, με τσιτάτα, με γνώμη και άποψη.
    Και αυτός ο σύντροφος και φίλος μου έγραφε:
    Τώρα δεν ρωτάμε, τώρα προχωράμε όπως λέει το κόμμα. Εγώ αυτό κάνω και αυτό θα συνεχίσω να κάνω.
    Και εγώ έγραφα:.
    "Το κύριο και βασικό καθήκον μας είναι να βοηθούμε την πολιτική ανάπτυξη και την πολιτική οργάνωση της εργατικής τάξης.
    Όποιος βάζει αυτό το καθήκον σε δεύτερη μοίρα και δεν υποτάσσει σε αυτό όλα τα μερικότερα και τις διάφορες μορφές πάλης ακολουθεί στραβό δρόμο και προξενεί σοβαρή ζημιά στο κίνημα"

    Σήμερα όμως και εκ του αποτελέσματος μπορούμε πράγματι ανεπιφύλακτα να πούμε "για στραβός είναι ο γιαλός για στραβά αρμενίζουμε"
    Το λάθος και η αδυναμία του κόμματος, είναι μεταξύ άλλων ότι δεν μπόρεσε να "σε πείσει" !
    Δεν είναι προσωπικό ο δεύτερος ενικός που χρησιμοποιώ, δεν εννοώ εσένα, ή μόνον εσένα, αλλά τον κάθε καλοπροαίρετο άνθρωπο του μόχθου
    Απόδειξη ότι εσένα έναν άνθρωπο βγαλμένο από το καμίνι, απ΄τα σωθικά του σημερινού προλεταριάτου, δεν μπόρεσε να σε κρατήσει.
    Όπως καταλαβαίνεις ενισχύω τους προβληματισμούς σου.
    Έχει και άλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να απαντησω ως εδω...
      Ναι..Τα ελεγε αυτα ο.."φιλος" και τα πιστευε..Και τα πιστευει ακομα...
      Τωρα ομως ειδε...Οτι δεν θα πεισει κανεναν...
      Διοτι ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ παρακολουθουν ΤΙ λεει...
      Αναμεσα στα κουδουνισματα των κινητων...!!

      Οταν μιλας σε καποιον..Πρεπει να πας εκει που ειναι αυτος...Να του μιλησεις, στη γλωσσα του...Να στειλεις ΣΜΣ...
      Να νοιωσεις οπως νοιωθει...
      Δεν ειναι ολοι..Χαλυβουργοι...

      Διαγραφή
  12. Και επαναλαμβάνω με κάθε ευκαιρία ότι ο ρόλος του κομμουνιστή είναι να εμπνεύσει εμπιστοσύνη, είναι να μετουσιώσει το ένστικτο του εργαζόμενου σε ταξική συνείδηση και, οργανωμένα να τον οδηγήσει στην δική του εξουσία.
    Να ποιος είναι ο ρόλος κάθε ΚΚ.

    Αυτό είναι ένα ζήτημα που πραγματικά πρέπει να μας προβληματίσει και να αντιμετωπισθεί αποφασιστικά,από τα μέλη του κόμματος αλλά και από τους φίλους του κόμματος.
    Όπως καταλαβαίνεις φίλε μου Μαχαίρη, όλα αυτά χρειάζονται και την "δική σου" παρουσία,την "δική σου" συμμετοχή.

    Όπως και να έχει όμως το πράγμα σε καμιά περίπτωση οι όποιες αδυναμίες,τα προβλήματα και τα κενά,δεν μπορούν να αναιρέσουν τους αγώνες και την μάχη που δίνει το ΚΚΕ ενάντια στον ταξικό εχθρό,στο πλευρό των εργαζομένων.
    Δεν μπορεί να παραγράψει κανείς από την συνείδησή του κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες και αν βρεθεί, ότι το ΚΚΕ βρέθηκε στην πρωτοπορία των λαϊκών αγώνων,ότι δεν συμβιβάστηκε,ότι δεν μέτρησε ποτέ το κόστος, που το πλήρωνε κάθε φορά με φυλακίσεις και εξορίες, με αίμα και θυσίες.

    Ακόμη για να έρθουμε στα σημερινά, ποιος μπορεί στα σοβαρά να αρνηθεί τις προειδοποιήσεις το Κόμματος,κυρίως δε τις εκτιμήσεις για τις σημερινές εξελίξεις.
    Εκτιμήσεις που επιβεβαιώνονται καθημερινά.
    Και κατ΄επανάληψη έχει αναλύσει τους λόγους άρνησης συνεργασίας και συμμετοχής,σε μια κυβέρνηση που από τα πράγματα και λόγω των αντικειμενικών συνθηκών είναι υποχρεωμένη να συμβιβαστεί.
    Και ήδη από την άλλη μέρα των εκλογών, γίνεται καθαρός ο συμβιβασμός της ηγεσίας του Συν/Σύριζα στις πιέσεις .
    Γιατί εγώ Μαχαίρη παρ΄ότι ξέρω τι σημαίνει οπορτουνισμός θα δεχτώ,σαν υπόθεση εργασίας, ότι έχει τις καλύτερες των προθέσεων.
    Αλλά ξέρεις οι καλές προθέσεις δεν μπορούν να αναιρέσουν και να απορρίψουν τους λόγους και τα αίτια της σημερινής κρίσης.
    Δεν μπορούν να αποτρέψουν τις εφιαλτικές εξελίξεις.
    Δεν μπορούν να παρέμβουν και να ανατρέψουν τα αδιέξοδα, με συζητήσεις με ικεσίες με ανταλλαγή απόψεων και με συμβιβασμούς και διαπραγματεύσεις.
    Μην επαναλάβουμε τα αίτια της κρίσης,τα ξέρεις μια χαρά(Υπερσυσσώρευση κεφαλαίων υπερπαραγωγή + αδυναμία κατανάλωσης) και ακριβώς λόγω αυτών των αιτιάσεων
    που είναι η βασική αντίθεση του καπιταλισμού,αυτή η κρίση που είναι βαθιά και εμφανίζεται συγχρονισμένα και σε όλο τον Ευρωπαϊκό κόσμο και όχι μόνον,δεν μπορεί να αντιμετωπισθεί παρά μόνον με δύο εκ διαμέτρου διαφορετικούς τρόπους.
    Μονόδρομος για το κεφάλαιο η καταστροφή μέσων παραγωγής (εργαζόμενοι) και κεφαλαίων( επίσης και εργαζόμενοι).
    Μονόδρομος για την εργατική τάξη και τους εργαζόμενους η ανατροπή του συστήματος.
    Θα μου πεις πότε; Την δευτέρα παρουσία;
    Θα απαντήσω ναι,αν ο κόσμος καταλάβει την δύναμή του και την ανάγκη της ανατροπής την δευτέρα παρουσία,ναι, την δευτέρα παρουσία.
    ''Αλλος τρόπος δεν μας βρίσκεται άλλος δρόμος δεν υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδω ειναι το...Ζουμι...!!
      Ασυμβιβαστη παλη, στο πλευρο της εργατικης ταξης...Εναντια στο Κεφαλαιο και στους εκπροσωπους του...
      Και απορριψη, καθε εναλλακτικης..Ακομα και αν εχει τις καλυτερες προθεσεις...Αφου δεν ειναι...Εμεις...!!
      Ο Αστος ομως..ΔΕΝ Σ ΑΚΟΥΕΙ επειδη ακριβως..Δεν του μιλας αυτουνου...!!

      Και ο μεγαλοκαιφαλαιουχος..Σ αφηνει και παιζεις στην κοκκινη γωνια σου...Και μεχρι την...Δευτερα Παρουσια...
      Αυτος θα κανει τη δουλεια του ανενοχλητος...!!

      Διαγραφή
  13. Κοίτα να δεις έχει και άλλο ! ! !

    Δυστυχώς σήμερα τα πράγματα είναι άσπρο μαύρο.Το σύστημα σήμερα δεν έχει στην διάθεσή του ούτε ένα κομμάτι ξερό ψωμί για να εξαγοράσει συνειδήσεις, όπως έκανε τόσα χρόνια.
    Ο μόνος τρόπος είναι η αποφασιστικότητα των λαϊκών στρωμάτων των εργαζομένων.
    Πόλεμο έχουμε και πόλεμος δι αντιπροσώπων δεν γίνεται.

    Ο Τσίπρας!
    Για κοίτα σήμερα πως εκφράζεται το κόμμα του και οι συνιστώσες του.
    Το κόμμα που υπέγραψε το Μααστριχτ που είναι η αιτία που οδηγούμαστε σε αυτές και στα μέτρα, που παίρνονται σε βάρος μας.
    Για να δούμε ποιοι είναι εκείνοι που το στηρίζουν σήμερα.

    Να πούμε ονόματα; Πολιτικά πρόσωπα που πλαισίωναν το ΠΑΣΟΚ από επιτελικές θέσεις.
    Ραυτόπουλος, τον θυμάσαι πρόεδρος της ΓΣΕΕ ανανήψας, ταγμένος στο πλευρό του Ακη Τσοχατζόπουλου.
    Κωτσακάς, πρώην υπουργός του Ανδρέα γραμματέας οργανωτικού του ΠΑΣΟΚ και επίσης φιλαράκι του Τσοχατζόπουλου.
    Γιάννης Γκόβας, παλιός συνδικαλιστής της Πειραϊκής Πατραϊκής, εκλεγμένος Δημοτικός Σύμβουλος με το ΠΑΣΟΚ.
    Να πούμε για τον Κοτσιά τον Νίκο,έχω ράμματα και για την γούνα του ΕΔΩ http://blackbedlam.blogspot.gr/2011_07_01_archive.html
    Να πούμε ακόμη για την Κατσέλη, άλλη ανανήψασα και αυτή, με την υπογραφή της να κοσμεί το πρώτο μνημόνιο για την δική σου και την δική μου καταδίκη.
    Να μιλήσουμε για 127 στελέχη του ΠΑΣΟΚ που μετακινήθηκαν ανανύψαντα και αυτά, δηλώνοντας την υποστήριξή τους στο Κόμμα του Τσίπρα.
    Και να κλείσουμε τον μακρύ κατάλογο με το θείο βρέφος τον Λαλιώτη, που φρόντισε ναι μεν να στείλει επιστολή διάψευσης για το ρόλο συμβούλου του Τσίπρα που του χρέωσαν, αλλά ταυτόχρονα να πει ότι στόχος του ήταν πάντα η «σύγχρονη, πολυκομματική και ριζοσπαστική Κυβερνώσα Κεντροαριστερά με αδιαπραγμάτευτο Ευρωπαϊκό προσανατολισμό» στηρίζοντας ουσιαστικά τον ΣΥΝ/ΣΎΡΙΖΑ.

    Είμαστε σε πόλεμο Μαχαίρη μου, εμπιστεύεσαι αυτούς και όχι το ΚΚΕ;

    Στους πολέμους καλέ μου σύντροφε υπάρχουν δύο στρατόπεδα και εμείς πρέπει να διαλέξουμε.
    Δεν έχουμε περιθώρια να κόψουμε κανένα μας χέρι.

    Σκέψου το καλά, για έναν άνθρωπο σαν εσένα είναι ζήτημα τιμής,και είμαι σίγουρη ότι θα το βρεί μπροστά του στην ίδια του την συνείδηση.
    Δεν είναι για το ΚΚΕ, δεν είναι για το κόμμα, είναι για την ζωή μας, είναι για τα παιδιά μας, το κόμμα απλά είναι το μέσον που θα μας οδηγήσει στο δρόμο της ουσιαστικής και αποτελεσματικής αντίστασης.

    ΥΓ:Διαβάζοντας την αρχή του σχολίου μου θα καταλάβεις ότι έχω αρχίσει να το γράφω από την μέρα που έγραφες για την αναβολή του ταξιδιού σας,αλλά έπρεπε να στηθεί το κιόσκι!
    Αν είσουν κοντά θα βοηθούσες,και θα βοηθούσες παρέα με τον Οικοδόμο που στ΄αλήθεια όπως λέει και ο Pavlosk τον αδικείς, θα βοηθούσες παρέα με τον Δημήτρη και μην σου πω και παρέα με τον Pavlosk και με πολλούς άλλους συντρόφους !

    Φιλιά στο Μαρικάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μου λες τωρα...
      Οτι επειδη ο Λαλιωτης πηγε στον ΣΥΡΙΖΑ..Και οι αλλοι..Και οι αλλοι ΠΑΣΟΚΟΙ ανανηψαντες...
      Συχαινεσαι να πας;;;
      Δικιο εχεις..Αλλα εκει ειναι αυτοι που πρεπει να πεισεις...!!!
      Αν ΔΕΝ πας εκει εσυ...Θα τους πεισουν οι Λαλιωτηδες που λες...Και θα γινουνε ΠΑΣΟΚ...
      Και λεφτα θα βρουνε οι Λαλιωτηδες, να ριξουνε ξεροκομματα...
      Και θα καθεσαι να κοιτας...!!
      Και να προειδοποιεις..Και να κατηγορεις..Και να μαλωνεις...Και να περιμενεις...!!
      Κι απο πισω εχει και...Κασσιδιαρηδες...!!
      Για οσους δεν καταλαβαινουν με το καλο...!!
      Και χρεωκοπια του ΙΚΑ...
      Και φαρμακα..πληρωτεα μετριτοις...
      Και κοψιμο καθε παροχης....
      Εξαθλοιωση..Και Κινεζοποιηση...!!

      Και συ καθεσαι και βλεπεις απ εξω..Να ερχεται ο Αντωνακης...

      Φτου κι απ την αρχη παλι...

      Διαγραφή
  14. ειλικρινα νομιζω οτι η αναρτηση μοιαζει με "εξομολογηση πριν την αμαρτια".
    κανε την "αμαρτια" ρε φιλε χωρις το ΚΚΕ.
    οσο για την "αριστερη" η μαλλον αριστερουτσικη κυβερνηση που θα καταργησει τα χαρατσια, αλλαξε πλευρο και "ραντεβου στα γουναραδικα" . . .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγνώμη αλλά παρέλειψα να γράψω, ότι τα σχόλια του "φίλου" που παραθέτω στην αρχή, είναι δικά σου ΜΑΧΑΙΡΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θα ειμαι εκει...!!
    Με τις αμαρτιες μου...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτο ειναι βεβαιο αν "αμαρτησεις" και θα πας ιδεολογικα παντα ως προβατο στη σφαγη προσπαθωντας μαλιστα να παρασυρεις και αλλους
      ραντεβου στα γουναραδικα=ραντεβου πεθαμενοι
      http://www.mpetskas.gr/2012/01/blog-post_6155.html

      Διαγραφή