Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

Ο ΖΗΤΙΑΝΟΣ...!!

Aπο τοτε που πρωτογνωρισα τη Μαρικα..Στα "παρανομα" ραντεβου...Που διναμε στα.."σιδερα"..Στη διασταυρωση του δρομου που πηγαινε στα Λιοσα...Και του αλλουνου που..."εκοβε" για τη Ζωφρια...
[Μη μας δει και κανενα ματι..!!]
Γνωρισαμε ενα νεαρο-τοτε ζητιανο...Που ειχε το στεκι του στις γραμμες του τραινου...!!
Ψιλιχιππης ο τυπος...Με παρδαλλα ρουχα και μακρυα μαλλια και μουσι...
Εταζε τις καλυτερες του ευχες...Σ οποιον τον ελεουσε...Και αφηνε στο καπελλακι του...Καννα διφραγκο...Που επαιζε σουραυλι...!!
Ταχτικος.."θαμωνας" εγω...Τον ειχα δει..Σαν γουρι...!!Και του αφηνα, παντα..Ενα Ταλληρακι...!!

Περνωντας τα χρονια...Παντρευτηκα με τη Μαρικα...Εφτιασαμε το σπιτι,καναμε τα παιδια...
Εγω..Εκει...Πιστος στο ταλληρακι...!!
Ηρθε ο..Σιμιτης...Εφερε το ΕΒΡΩ...Εδινα..Διεβρο...
Οταν εγινε η Αττικη οδος...Ο ζητιανος μας...Την εστησε στο σταθμο του Προαστιακου...!!Τυλιγμενος στα παλτα και στα ρουχα το χειμωνα...Πουκαμισατος το καλοκαιρι...Αμετακινητος...Το γουρι μου...!!
Το 2007...Πιασανε τα Φροντιστηρια και τα δανεια...
Το 2008 ψιλοφανηκε η κριση...Τερμα οι υπερωριες και τα μπονους...

Εδινα ενα ΕΒΡΩ στο φιλο μου...!!!Ολο το 2009...
Οταν ηρθε στο κατωφλι μας η ανεργια...Και η μαυρη εργασια...Σφιξανε τα πραμματα...!!
Δεν πολυητανε καλο το γουρι...Εκοψα να του δινω και το ΕΒΡΩ...!!
Τον ντρεπομουνα ομως...Και τον απεφευγα...!!!
Κοιταζα να μπω στον Προαστιακο...Χωρις να με δει...!!!
Επροχτες...
Μεσα στο σταθμο...Με πιανει ο..Φιλος, απο το μανικι...

-Τι συμβαινει..Φιλε;;..Μου λεει αυστηρα...!!..Γιατι μου εκοψες το ΕΒΡΩ;;;
-Να...ξερεις...Αμηχανα εγω...
Εκαμα οικογενεια...Τεσσερα παιδια...
Εξοδα...
Φροντιστηρια...
Πανεπιστημια...
Πεσαμε και στην ανεργια με την Κριση...
Αναγκαστηκα..Να σου δινω...Ενα Εβρω...Και μετα...Δεν ειχα, κανενα...!!

-Καταλαβα...Μου λεει βαρυθυμος...Καταλαβα...!!!

-Τι καταλαβες;;..Του λεω εγω...

-Καταλαβα...Μου λεει...Ομως δεν την ειδες σωστα...

-Τι εννοεις;;;..Του λεω...

-Δηλαδη ρε φιλε...Μου λεει...
Με τα δικα μου λεφτα...Πηδας εσυ;;;
...............................................

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ...κΑΙ ΝΑ ΓΕΛΑΤΕ...ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΑΤΙ...

ΝΑ ΓΕΛΑΤΕ....!!

ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΓΕΛΑΤΕ...ΕΝΑΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙ...!!

12 σχόλια:

  1. Γεια σου ρε μαστορα και ολο ελεγα καπου την ξερω την ιστορια, εισαι σε φορμα, μπραβο συνκιλε===πως το λενε οι αγροτες, ολα τα κιλα, ολα τα λεφτα===.

    Εχω πεθανει και 10 τραπεζιτες, αλλα οι ατιμοι τελειωμο δεν εχουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχα, πού να δεις οι φρονιμίτες τι παθαίνουν!
    Καλές γιορτές, μαχαίρη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν ήταν έτσι μαχαίρη φίλε μου θα τους είχα αφήσει μα μασέλα..
    Αγκάλιασε το Μαρικάκι εκεί στα "παράνομα σίδερα"!

    Να χαιρόσαστε την οικογένεια σας!
    Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γιαυτο και γω γελάω συνεχεια για να τους πεθάνουμε τις κουφάλες
    να χαίρεσαι την οικογένεια σου
    οποτε διαβάζω τέτοιες ιστορίες χαίρομαι και συγκινούμαι
    χαίρομαι γιατί μεσα στα μπλγοκς ,μ το χω ξαναγράψει βρήκα αληθινούς "ποιητές" της ζωης και συγκινούμαι έτσι για τους δικού μου λογους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΗΜΗΤΡΗ...
    Αυτοι οι τραπεζιτες...
    Πρωτα απ ολους, απο μονοι τους το ξερουν..Οτι θα πεθανουν..
    Γι αυτο τσιριζουν..Σαν τα ποντικια...
    Αλλα εμεις ..γελαμε..Και τους γελαμε..
    Κι αμα πεθανουνε θα γελασουμε αλκομα πιο πολυ...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κουην..
    Τα σεβασματα μου..Βασιλισσα...!!
    Που να..Θυμαμαι τωρα εγω..Τους καμμενους τους..Φρονιμιτες;;
    Πολλα τα χρονια, οπου..Χωρισαν οι δρομοι μας...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΝΤΙΓΟΝΗ...
    Επερασε η Αττικη οδος..Και χαθηκαν τα "σιδερα" απο την ανισοπεδη διαβαση...
    Και ο σταθμος του τραινου..Πετρινος, με ξυλινη στεγη..Πλουμιστη...Και κεραμιδαριο απο πανω...
    Και γυρω...Πολλα πευκα...Και σιδερενια παγκακια, απο χυτο σιδερο, με σκαλισματα...
    Αλλα εχουνε μεινει αναμνησεις αυτα...
    Και φωτογραφιες ασπρομαυρες...
    Απο τοτε..
    Οπου τα μαλλια μας ητονε μαυρα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ασωτε..Οπου δεν εισαι Ασωτος...
    Καθε εξηνταρης..Ειναι ποιητης της ζωης...
    Διοτι ζησαμε μια ωραια αναλαμπη...στη ζωη μας...
    Μια ωραια εποχη αμφισβητησης και αγωνα...
    Που μας εχει αφησει σημαδια...
    Ωραια σημαδια..Ανεξιτηλα...!!
    Παγαινε στο χωριο
    Κερνα μερικες ρακες...
    Να δεις...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαστορα καλο απογευμα, αν και με προλαβες===βλεπεις περιμενα ιστορια-παροιμια===σου ευχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ, ΠΑΝΤΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΣΟΥ, ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ, ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟΤΗΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aμην Δημητρη μας...Και στα παιδια σου..
    Να τα δεις οπως τα θες...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Eνόψει των αργιών και της έλευσης του 2012, εύχομαι κατ' αρχάς υγεία, να 'μαστε όλοι γεροί σαν το Βελούχι-το βουνό του Άρη! Και κατά δεύτερον, ατσάλινες αντοχές σαν τις αρχέγονες δυνάμεις της ευρυτανικής φύσης. Είναι οι προϋποθέσεις για να είμαστε χαλύβδινοι για τη "ρεβάνς" και ο νοών νοείτω!

    Από κει και πέρα, εύχομαι για αυτές τις μέρες της ανάπαυλας, να υπάρξουν για εσένα και την οικογένεια και εκείνες οι καθημερινές πολύτιμες μικροχαρές που μας είναι απαραίτητες και μας ανατροφοδοτούν σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..Φιλε ΕΥΡΥΤΑΝΑ...
    Αντευχομαι και γω..Δυνατα και καθαρα..Για ολη την οικογενεια σου...
    Υγεια ευτυχια και χαρα....
    Καλες γιορτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή