Παρασκευή 3 Αυγούστου 2018

ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΟΠΗΚΕ...!!!

-Mε ακουτε κυρια...

-Διοτι εγω δεν σας αουω καλα..Επειδη τυγχανω βαρηκωος ΑΜΦΩ..Απο μικρος..Ναι...

-Ας ειναι...Ελπιζω να με ακουτε..!!..
Να σας πω το προβλημα μου εν ταχει...Καθως θα γνωριζετε..Δεν εχω Ιντερνετ, κυρια...Και πανε δυο μερες,καλη μου κυρια...
Και...Εχω μεινει μονος κυρια...

Θυμαμαι τον πατερα μου στο χωριο..
Μ ακουτε;;...!!
Που με ειχε πρηξει..Και τελικα αναγκαστηκα να του βαλω τηλεφωνο...[Τι το θελε ο γερος ο βοσκος τωρα στο χωριο το τηλεφωνο]....Και τωρα βλεπω..Οτι ειχε δικιο κυρια....

Καθως ολα τα παιδια ειχαμε ερθει στην Αθηνα..Για να δουλεψουμε...Αλλος εδω κι αλλος εκει...
Ειχε μεινει μονος με την μαννα...
Πονουσαν και τα ποδαρια του,απο νεος..Και ειχε μεινει με το μπαστουνι...
Κι ολην την ωρα επαιρνε τηλεφωνα...
-Τι κανετε...
-Πως ειστε...
-Πως να ειμαστε ρε Πατερα..[Τουλεγα]..Εδω πεθαινουμε στη δουλεια...
ΜΗΝ παιρνεις συνεχεια...
-Μηπως θελετε κατιτις...!!..Ελεγε εκεινος...
-Τι να θελουμε..;;;..Καλα ειμαστε..Κατσε κει με τη μαννα...Ξεκουρασου...[τουλεγα]
Και του το κλεινα...!!
-Μ ακουτε κυρια...;;
Και γυρναγα στη δουλεια φουρκισμενος...Και πολλες φορες εβριζα κι ολα απο μεσα μου...
Επειδη την ειχα ορμηνεψει τη γρια..Να μην παιρνει ο γερος συνεχεια..Και οτι..Αμα βρουμε καιρο θα ρθουμε...και θα τα πουμε απο κοντα...ΝΑΙ...!!

Και περασαν τα χρονια...
Και μεγαλωσαν και τα δικα μου τα παιδια..
[ποτες δεν τους εχω πει αυτην την ιστορια]
Και ηρθεν κι αυτεινων η ωρα τους...Να φυγουνε...
Να πανε στα δικα τους τα σπιτια...
Στις δικες τους τις δουλειες...Κατα πως,το καθ ενα ειχε προγραμμα...
Για το δικο του το μελλον..

Κι εμεινα εγω ...Με την Κυρα...Μονοι...
Στη συνταξη..
Και τα παιδια μας φευγατα..Σε αλλες Πολεις..Σε αλλες χωρες...

Αλλα ειχα το ιντερνετ...
ΝΑΙ...!!
Και επαιρνα τις κορες μου..Και το αγορι μου...
Και εβλεπα και τα προσωπα τους απο την οθονη...
Και ησυχαζε η ψυχη μου...
Περνανε καλα..Ελεγα...Με θυμουνται...!!!
Και τωρα..Ειναι δυο μερες που δεν εχω κυρια...!!

-Μ ακουτε;;;

..........

-Για αλλαγη αριθμου..Πατηστε ΕΝΑ...
-Για λογαριασμους πατηστε ΔΥΟ...

-Για διακανονισμους οφειλων..Πατηστε ΤΡΙΑ...

...................................

2 σχόλια: