Τρίτη 12 Αυγούστου 2014

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ,ΣΕ ΟΛΟΥΣ...!!

Καλησπερα σας,καλοι μου φιλοι...Καθως ειμαι λιγο πεσμενος σημερα...Μονο λιγα λογια θα γραψω...
Ειμαι πεσμενος,για τους εξης λογους...

Διοτι πεθανε,ο μεγαλος κωμικος,ο μονος που ΔΙΔΑΞΕ ρολο,να παρασταινει την γυναικα..
[Μισσες Νταμπ φαιρ]
Και οχι..Την ΤΡΑΝΣ,οπως εκαναν,ως τωρα οι κωμικοι..[Μερικοι το προτιμουν καυτο]
Πεθανε ο.."ανθρωπος των δυο αιωνων"
Που διδαξε..Πως θα παρασταινεις..Μια ΜΗΧΑΝΗ...
Και ποια ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ τη διαφορα,μεταξυ ανθρωπου και μηχανης...

Οπως,κανεις μας,δεν το ειχε σκεφτει...

Και δεν ειναι οτι πεθανε..Αλλα,λενε,οτι αυτοκτονησε....
Καταθλιπτικος,και αλκοολικος..Και μονος....Μεσα στο ΠΑΘΟΣ  αυτο,που πολυ ομορφα μας εδωσε,ενας αλλος μεγαλος...Οχι βεβαια,κωμικος...

Και με ρωτησε,ο γιος μου....
-"Γιατι ρε γαμωτο,τελικα,την πατανε οι ΚΑΛΟΙ...;;"

Και δεν ηξαιρα,τι να λεω....
Διοτι δεν μπορουσα,να συμφωνησω....!!

Κι εκτος αυτου..Συναντησα,τον ΚΟΥΜΠΑΡΟ μου..[Εναν απο τους πολλους..Αυτον που με παντρεψε...]
Και μου ειπε..Την εξης ΦΡΙΚΤΗ κουβεντα....

ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΠΑΘΑ ΚΑΡΚΙΝΟ ΚΑΙ...ΣΩΘΗΚΑ....!!

Και του λεω..Γιατι το λες αυτο....
Και μου λεει...


-Ειχα φθασει σε ΕΝΔΕΙΑ...Δεν ειχα να φαω....
Δεν ειχα..Που να κοιμηθω....
Δεν ειχα,δουλεια..Δεν ειχα τιποτα....
Και ξαφνικα...

Παθαινω Καρκινο...

Και μπορεσα..Και εβγαλα μια μικρη αναπηρικη συνταξουλα...Και ΠΕΡΝΑΩ τουλαχιστον...Δεκαπεντε μερες,το μηνα...!!!

Και παλι δεν ηξαιρα..Τι να λεω....
Γιατι δεν μπορουσα,βεβαια,να συμφωνησω...!!

Καλο βραδυ...!!




12 σχόλια:

  1. Μαχαίρη .. όπως τα γράφεις...φοβερός ο λόγος σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Καταλαβαινεις, Μαρια μας...
      Οι καλοι την πατανε...!!
      Γιατι οι αλλοι..Δεν πολυστεναχωριουνται,για τιποτα,και κερδιζουνε χρονο ζωης..

      Διαγραφή
  3. Γιατί καλοί Μαχαίρη μου δεν είναι για αυτόν τον κόσμο. Ή φτιάχνουν ένα δικό τους και ζουν εκεί και οι άλλοι γελάνε (ή ζηλεύουν...) μαζί τους και τους δείχνουν με το χέρι ή αποχωρούν.
    Δεν είναι δύσκολο να φτιάξεις τον κόσμο σου. Η δυσκολία είναι να αντέξεις να μένεις εκεί. Η δημιουργία, κάθε είδους, ακόμα και αυτό που κάνουμε εδώ, είναι ένας κόσμος άλλος. Ένας κόσμος που κάποιοι κοιτούν καχύποπτα, ίσως και χλευαστικά. Εμείς όμως ζούμε όμορφα εδώ. Ζούμε αληθινά.
    Δυστυχώς έλειπες και δεν ξέρεις τι καταφέραμε ένα μάτσο άνθρωποι διαφορετικοί. Θα τα δεις εν καιρώ.

    Όσο για την αρρώστια είναι μη σου τύχει. Τραγικό ανεξαρτήτως χρημάτων.

    Καλημέρα Μαχαίρη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Κυρα Μαρικα,λεει μια σοφη κουβεντα,το λοιπον...
      Φαινεται οτι εχει δικιο...
      "Οι πλουσιοι πεθαινουν ΜΙΑ φορα..
      Οι φτωχοι,πεθαινουν ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ"

      Βεβαιως και θα δω..Νομιζω,οτι ξερω κι ολας κατι ψια...

      Διαγραφή
  4. Ένα τραγούδι λέει: "όταν γελώ δυνατά, να ξέρεις μέσα μου κλαίω". Συμβαίνει συχνά με τους ανθρώπους που έχουν ταχθεί να διασκεδάζουν τους άλλους. Κι η κατάθλιψη δεν κάνει διακρίσεις.
    Κι εγώ πεσμένη είμαι, γιατί χθες εκτός από τον Ρόμπιν Γουίλιαμς έμαθα πως πέθανε κι ένας συνάδελφός μου από καρκίνο, 63 χρονών κι αυτός. Δεν το ήξερα, γιατί είχα άδεια από τη δουλειά κι έτσι όπως μου το είπαν ξαφνικά, σοκαρίστηκα. Κι ας το ξέραμε, κι ας το 'ξερε κι αυτός. Χαμογελαστός και μερακλής άνθρωπος. Έκανε πλάκα ακόμα και με την αρρώστια του. Μήπως κι ο φίλος σου κάνει πλάκα, για να μην τον πάρει από κάτω; είναι κι αυτό ένας τρόπος άμυνας.
    Κρίμα πάντως για κάθε άνθρωπο που φεύγει νέος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεβαιως,και πρεπει να ισχυει αυτο με την ΠΛΑΚΑ...
      Αλλα..
      Να την πατανε οι καλοι,δεν ειναι ασχημο;;
      Και τρομαχτικο...

      Διαγραφή
  5. "Αποφυλακιση" το λεω εγω

    Καλο ξημερωμα ,μαχαιρη ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αποφυλακιση;;
    ΠΑΡΑειναι λυτρωτικο,δε νομιζεις;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα, Μαχαίρη, και χρόνια πολλά!
    Είναι απώλεια πράγματι να φεύγουν τέτοιοι ηθοποιοί και μάλιστα με αυτόν τον τρόπο! Κρίμα που δεν μπόρεσε να παλέψει με τους δαίμονες του εαυτού του!

    Όσο για τον φίλο σου, μου βγήκε ένας κλαυσίγελως...
    Πόση πίκρα θα συγκεντρώσουμε ακόμα μέσα στο παράλογο ετούτου του κόσμου;
    Να εύχεσαι να αρρωστήσεις, για να μπορέσεις να ζήσεις...
    Είναι να κλαις και να γελάς λοιπόν!

    Καλή δύναμη εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θυμασαι,ΓΛΑΥΚΗ,που ωριζαν φοροελαφρυνσεις,για οσους αγοραζαν μεγαα αυτοκινητα...
    Και μετα,ωρισαν χειροτεροτερες επιβαρυνσεις...Και οσοι αγορασαν,πληρωσαν χρυσα τα τζιπακια,και μετα τα δωσανε,ΜΠΙΡ ΠΑΡΑ;;;
    Ετσι εγινε και με τους ΠΩΛΗΤΕΣ οπως ο κουμπαρος μου,που εδιναν ΤΕΒΕ για χρονια..Και τελικα μεινανε στον ΑΣΟ...
    Με χρεη απο επιχειρηματικα δανεια,που διακοπηκαν γι μερικες ακαλυπτες επιταγες...
    Ειναι πολλοι αυτοι που την πατησαν...Οσοι ονειρευτηκαν να πετυχουν μεσα στην Αστικη οικονομια,που ειναι σαν το νερο...!!
    Ετσι εφτασαν σε μια συνταξουλα 400 Εβρα...
    Δυστυχως...
    Ειναι για κλαμματα..Μεχρι να αποφασισουμε ολοι μαζι,οτι ειναι για ΜΠΟΥΝΙΕΣ...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή