Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Βαλτε μου λιγες απουσιες...!!!..Συγγνωμη..

Ολιγοημερη απουσια καλοι μου φιλοι..Λογω κουρεμματος των ξερων χορτων απο χωραφια..Που εχω βρει δουλιτσα...
Θα επανελθω συντομως..Για να σας εξηγησω..Με ποιο τροπο θα προφυλαχθειτε απο τα ξερα χορτα..Και πως θα τα χρησιμοποιησετε για να ωφεληθητε...Ειναι μεγαλο θεμα για οσους μενουν σε μονοκατοικιες..Και εξοδο...!!

Θα δημοσιευσω ακομα..Και τα δυο κομματια της..Τριλογιας..Ο ΑΝΤΡΑΣ...
[Οικογενεια και κοινωνια]..Απο τον Κυρ Θαδαιο...

Και μετα εχω..Πολλες αναρτησεις γραψει με ιστοριες απο τη ΦΑΜΠΡΙΚΑ...!!
Οι εργατες..Της δεκαετιας του-70 και-80..
Τοτε που υπηρχαν εργοστασια στην Ελλαδα...
Σκεφτητε..Οτι η υφαντουργια στην Ελλαδα..Απασχολουσε αμεσως...300 000 εργατες ειδικευμενους..Και 600 000 εμμεσως...
Το ετοιμο ενδυμα απασχολουσε ακομα αλλους τοσους,οι περισσοτεροι αυτοαπασχολουμενοι
Και το παπουτσι..Που επισης ηταν γνωστο στην ευρωπαικη αγορα...
Απασχολουσε ακομα  200 000....


Αλλα θα τα ξαναπουμε εκτενεστερα σε λιγες μερες...!!

12 σχόλια:

  1. αυτά πρέπει να τα γράψεις...

    πως φάγαμε φαγάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Bεβαιως και φαγαμε φαγακι, εφ οσον δουλευαμε,φιλε μου...
      Και δεν ξοδευαμε για κινητα..

      Διαγραφή
  2. Οι ιστορίες της φάμπρικας αναμένονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω δημοσιευσει και παλιοτερα ....
      Φαμπρικοιστοριες, φιλε...

      Διαγραφή
  3. Καλή δουλίτσα φίλε μου κι όσο για το καφεδάκι που είπες στο blog μου, έχω να σου πω πως εγώ εργάζομαι προς τα μέρη σου και θα χαιρόμουν πάρα πολύ αν κάποια μέρα σας γνώριζα κι από κοντά, εσένα και το Μαρικάκι σου! Σας φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το οργανωσουμε εν ευθετω χρονω..Οπωσδηποτε...Τζοαν...
      Στους Αγιους Αναργυρους;...
      Ειναι καλα;;

      Διαγραφή
  4. Περιμένω με αγωνία την Τριλογία!
    Καλό ξεχορτιάρασμα Μαχαίρη και με το καλό να μας έρθεις πίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομαι που προέκυψε δουλειά! Για τα παπούτσια, ένας έμπορος μου είπε, επειδή τον ρώτησα, πώς κάποτε είχαμε τρομερά ελληνικά παπούτσια και τώρα δεν βρίσκεις τίποτα. Είπε πως τις ελληνικές βιοτεχνίες τις κλείσανε αυτές οι μεγάλες φίρμες, τα μαγαζιά του Κολωνακίου που έχουνε και αλλού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενα θα σου ειπω, για το παπουτσι ΚΕΡΑΣΙΑ...
      Εχω φιλο που σπουδασε στην Ελβετια δεκα χρονια...
      Και εβγαζε χαρτζηλικι..Πουλωντας παπουτσια στους συμφοιτητες του...!!

      Βεβαια..Τα ελληνικα παπουτσα..Ηταν ολα χειροποιητα...
      Το παπουτσι παγκοσμια ελεγχεται απο το Εβραικο λομπυ..Οπως και το υφαντο και το ετοιμο ενδυμα...

      Διαγραφή
  6. Περιμένω με ανυπομονησία τις ιστορίες από τη φάμπρικα! Και διάβασα μόλις και το προηγούμενο ποστ, πολύ με συγκίνησες βρε συ...

    Και χαίρομαι που έχεις βρει δουλίτσα (αν και φαντάζομαι θα είναι ολίγον σκότωμα το ξεχορτάριασμα, εγώ έναν κηπάκο μια σταλιά είχα και σιχτήρισα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι θεμα οργανωσης και εργαλειων, φιλη μας..!!
      Θα σας ειπω οταν επιστρεψω..Πιο σκοτωμα ειναι δυστυχως,οι διαδρομες..Εφ οσον ειμαι υποχρεωμενος να γυριζω το βραδυ σπιτι και να ξαναπηγαινω,το μεσημερι και παλι...
      Δυστυχως..Λογω της κουφαμαριας, δεν μπορω να οδηγησω...Και με ταλαιπωρουν οι συγκοινωνιες...

      Διαγραφή