Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

ΤΟ ΦΡΙΚΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ...ΜΙΑ ΑΠΑΤΗ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΜΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.......

To πειραμα της διαμορφωσης...!!!

Ποσοι το ξερετε, δεν ξερω...
Δεν θα επρεπε να λεγεται πειραμα διαμορφωσης...Αλλα...Συμμορφωσης...!!!

Καποιος κολλητος φιλος με ενημερωσε...Και το ειδα...

Πατηστε...
'
Μαιμουδες και μπανανες....!!

Δεν θα κατσω εδω να περιγραψω...Ναζιστικα πειραματα...
Αναφερομαι σ αυτο...Διοτι θελω να το διαψευσω...!!!

Λοιπον φιλοι....
Στην αναβιωση του Ναζιστικου..."πειραματος" της "επιλογης" των "επιλεκτου οντος...Μεταξυ
των υπολοιπων που αποτελουν την ΜΛΕΜΠΑ...!!!
Και βεβαια την...Αξιολογηση του και την θεοποιηση του...Μεσω ..."επιστημονικων" πειραματων...!!!

Οφειλεται,ισως...Το μεγαλυτερο επιστημονικο λαθος...Της ανθρωποτητας...!!!

Αναφερομαι βεβαια...Στην ..Επιλογη των αριστων...Και στην τιμωρια των υπολοιπων...!!!
Εδω...Σ αυτο το..πειραμα...Με τις μαιμουδες, και τις μπανανες...Εμφανιζεται σαν...Μερος, ενος...Αλλου πειραματος...!!!
Που εχει να κανει με την...Τελικη διαμορφωση της θελησης...Της..."μαζας"[Γκαιμπελς και Χιτλερ, ο ορος...Σημαινει το αβουλο πληθος των οπαδων τους...Η...Μαλλον..Ειναι η επεκταση της δικης τους ιδεας, για τον κοσμο...Οπως αυτοι θα ηθελαν να ειναι...]

Και παει το πειραμα, και αποδικνυει στο τελος...Ποσο βλακες μπορει να ειναι ωρισμενοι[η και ολοι] οι ανθρωποι...!!!

Κανοντας ενα πειραμα με μαιμουδες...Αυθαιρετα, το επεκτεινουμε και σε ανθρωπους...
ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ επιτηδες...Οτι οι ανθρωποι...Δεν ειναι, ουτε προερχονται απο μαιμουδες...!!!

Εις επιρρωσιν μαλιστα αυτου του...Πειραματος...Αναφερεται, και ενα ...Αλλο πειραμα...με ανθρωπους, τωρα...Και σου λεει...Οτι εξελισσεται το ιδιο και αυτο...!!![αναφερομαι στο..Πειραμα, με τις ευθειες γραμμες, και τον φοιτητη...Τον οποιον εξαπατουν οι συμμετεχοντες...Ηθοποιοι...]

Που ειναι κλασσικο πειραμα εξαπατησης...Και στηριζεται στη..Δημοσια παραδοχη...!!!
[δεν επιτρεπεται να συνομιλουν μεταξυ τους οι συμμετεχοντες...]

Οπωσδηποτε...ΟΛΑ ΑΥΤΑ...Ειναι...Κλειστα πειραματα...Δηλαδη τεστς που γινονται σε κλειστα συνολα...Και αποτελει αυθαιρεσια...Να επεκτεινονται σε γενικους πληθυσμους...!!!

Με την ιδια λογικη...Ανακατευοντας τα οργανα, τα νευρα, τα οστα και τους μυς ενος ανθρωπου...Θα κατασκευασεις εναν ανθρωπο...!!!

Oμως τι γινεται στις πραγματικες κοινωνιες...;;;;
Πρωτον ειναι ανοιχτες...Δηλαδη συμμετεχει απεριοριστος αριθμος ατομων...
Δευτερον..Συνομιλουν μεταξυ τους...Και ειναι δυνατον να αλληλεπιδρουν μεταξυ τους, προς το σωστο[διαλεκτικη]....
Τριτον και το βασικωτερο ισως χαρακτηριστικο...Ειναι οτι οι ανθρωποι...Τουλαχιστον οι περισσοτεροι...Διαθετουν συνειδηση...Αυτογνωσια...Αυτοπεποιθηση...Δεν πειθονται μονο απο ενστικτα...Αλλοιως θα βλεπαμε ερωτικα τις μαναδες, τις αδερφες και τις κορες μας...!!!

Και εχει ισχυρο το οικογενειακο ενστικτο...Ητοι την ΦΑΡΑ...Φαρδυτερη εννοια της οικογενειας, και στενοτερη απο την Πολη...!!!

βεβαια...Πολλες φορες...Ισως απο αναγκη...Η απο ελλειψη παιδειας, και πολιτισμου...Μπορει να ειναι δυνατον...Το πειραμα διαμορφωσης...Και αλλα ναζιστικα πειραματα...Μερικες φορες να πετυχουν...!!!....[να δωσουν δηλαδη, τα αποτελεσματα που θελουν οι..."ερευνητες" που τα μελετουν...]
Πριν ομως τα ...Ανυψωσουμε σε ΝΟΜΟΥΣ...!!!
Πρεπει να ξερουμε...Οτι εστω και μια φορα να μην ισχυσουν...

Δεν ισχυουν....!!!..Δεν ειναι νομοι...Ειναι πειραματα που...πετυχαινουν περιστασιακα...!!!

Διοτι απλα...Κανεις δεν ξερει...Ποτε θα ειναι...Αυτη η φορα...!!!Που δεν θα ισχυσουν...!!!

Εδω αγαπημενοι μου φιλοι...Προκειται για ανθρωπιστικες αξιες...Αναταση του ανθρωπινου πνευματος, υπερανω της υλης...Και αντιστροφη των ενστικτων...Υπερ του μακροπροθεσμου συμφεροντος...Του συνολου...!!!

Ακομη και αλλα ανωτερα θηλαστικα..[δελφινια..Αλογα...]
Αναγνωριζουν το μακροπροθεσμο συμφερον, της ομαδας...Και την αξια της οικογενειας...
Αστειευονται...Κανουν φαρσες...Γελουν και παιζουν...!!!..Αισθανονται φυσικη ευεξια...με ενα χαδι...Η μια ομιλια...!!!Αναγνωριζουν την ανωτεροτητα του ανθρωπου...!!!

Σεις, μη μασατε...Με αποτελεσματα...Ψυχολογικης προπαγανδας...Που πετυχαινουν, μονο σε συνολα τυφλα...Με επικρατοντα χαρακτηριστικα...Το φοβο και το αγχος...!!!

Μη πιστευετε πραγματα...Που ακομα και τα ζωα...Δεν τα πιστευουν...!!!

Κρατηστε αλωβητη την αυτοπεποιθηση σας...Και τη λογικη σας....!!!

Αυτη στο τελος θα θριαμβευσει...!!!...[Πλατωνας..Αριστοτελης...Σωκρατης...]

Δειτε και μονο τουτο...!!!

Οι σημερινοι νεοναζι επιστημονες...Της κοινωνιολογιας του τρομου...!!!
Περιμεναν υπομονετικα την βιολογικη εξαντληση των αυτοπτων μαρτυρων...Της περασμενης προσπαθειας τους...!!!

Για να ξεκινησουν την νεα...!!!

18 σχόλια:

  1. Μαστορα καλησπερα, ονειρο τους, ειναι ο ανωτερος ανθρωπος, μια κλειστη καστα που θα κυβερνα τον πλανητη, που ακριβως επειδη θα ειναι κλειστη θα εξαφανιστει και τοτε θα εξαφανισει και την οποια ζωη στον πλανητη.

    Σεναρια καταλληλα πλασαρισμενα, για να ελεξουν τους πιο ''διαβασμενους'', αλλα ''μπερδεμενους'' πολιτικα, ευγονικα πειραματα, αρειοι και κοιλη γη και και και...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ψυχολογικη προπαγανδα...
    Η εννοια της μοιρας...Οι μοναδικες επιλογες...Η εκ γεννετης επιλογη...
    Η προσωπικοτητα του ηγετη...
    Μπαφιασα...!!
    Αλλα οταν διαβασα...Για τη διαμορφωση της θελησης της μαζας...

    Φοβηθηκα...

    Φοβηθηκα...Οτι οι ΗΓΕΤΕΣ...Με τα πειραματα..Πειθουν...

    Οτι μερικοι απο μας, δεν εχουν...Παρα τη διεξοδο να ειναι δια βιου...ΠΛΕΜΠΑ...!!!

    Αυτουποδουλωση...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και οι φίλοι σου οι κομμουνιστές στην ίδια λούμπα έπεσαν. Εκεί γύρω στο 1980-85 (αν θυμάμαι καλά) διακήρυσσαν στο τοσιοκοστό συνέδριο του ΚΚΣΕ (ήταν και απόφαση του συνεδρίου) ότι στη Σοβιετική «Χτίζουν το νέο τύπο ανθρώπου»... μία παραλλαγή των ναζιστικών πειραμάτων, στηριγμένη στην ίδια φιλοσοφία που κατακεραυνώνεις φίλε μαχαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σοβιετική Ένωση, ήθελα να γράψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι δε «Κόκκινοι Χμερ», (πλήρως διαστρεβλωμένος κομμουνισμός), δεν έχτισαν απλώς «το νέο τύπο ανθρώπου», αλλά τον έχτισαν στην κυριολεξία πάνω στους τάφους εκατομμυρίων άτυχων-παλιού τύπου- ανθρώπων, που απλώς και μόνο τα χαρακτηριστικά τους ίσως να πρόδιδαν αστική καταγωγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειναι τιμητικο να με διαβαζει ενας που διαφωνει...
    Τουλαχιστον στο οτι η Σοβιετια ειναι...Αγια...
    Αλλα φιλε ΧΑΡ...
    Εγω ποτε δεν υποστηριξα κατι τετοιο...
    Αν το υποστηριζα, θα ημουν Ναζι...!! Κι ας ειχα αλλα συμβολα...!!
    Βλεπεις, φιλε...Η διαλεκτικη...Σε γλυτωνει απο τετοιες "λουμπες"..Κι αν ακομη εγιναν, οπως εσυ λες...
    Θα ημουν ομως περισσοτερο δικαιος, νομιζω...Αν σου προτεινα να φερεις και στοιχεια...
    Που να αποδικνυουν οσα λες...
    Για να μαθουμε ολοι...Οσα ξερεις...

    Τωρα με τους ΧΜΕΡ...Και τον αρχηγο τους, που τελικα βρηκε καταφυγιο...Στη χωρα των..Γενναιων..Τη γη των,ελευθερων...!!!

    Νομιζω, αρκετη ηταν η απαντηση των Βιετναμεζων...Και διδακτικη...!!

    Γραψε μας κι εδω..Τι εγινε...Να μαθουν και οι αλλοι...Που διαβαζουν...!!!
    Πως αναχαιτισθηκε, και απο ποιους και ποτε...Το αιματηρο πειραμα των ΧΜΕΡ...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαχαίρη Καλημέρα!
    Εγώ δεν θα αναφερθώ στους Χμερ,αλλα στους συμπατριώτες μας Ελληνες του Πόντου.
    Θα σου θυμίσω τις διώξεις του 1937-1939 που τίθεται εκτός νόμου ο ελληνικός πολιτισμός. Τα ελληνικά σχολεία μετατρέπονται κυρίως σε ρώσικα, αλλά και γεωργιανά, αρμένικα κ.λπ., ανάλογα με τη δημοκρατία που βρίσκονται. Τα θέατρα κλείνουν. Τα τυπογραφεία καταστρέφονται. Τα τυπογραφικά στοιχεία του ελληνικού τυπογραφείου της Μαριούπολης πετιούνται στην Αζοφική Θάλασσα συμβολικά, «ώστε να μη ξανατυπωθεί στη Ρωσία ελληνικό βιβλίο».
    Οι διώξεις κατά των Ελλήνων Ποντίων χαρακτηρίζονται από εθνικά κριτήρια. Ειδικά στις περιοχές που ανήκουν στη Ρωσική Δημοκρατία, οι διώξεις παίρνουν τη μορφή πογκρόμ. Μεγάλες περιοχές με συμπαγή ελληνικό πληθυσμό εκκαθαρίζονται. Δεν εξαιρούνται από τις διώξεις ούτε τα μέλη του Κόμματος και όλοι τότε που έζησαν αυτές συμφωνούν και καταλήγουν πως ο Στάλιν έδωσε διαταγή το 1936 να φυλακίσουν όλους τους Έλληνες που ήσαν πάνω από 18 ετών.
    Είτε ήσουν κομμουνιστής είτε φασίστας, σε παίρνανε. Δεν ήθελαν την οργάνωση του ελληνικού πληθυσμού. Οι πιο πολλοί που ζήτησαν αυτονομία πέθαναν στην εξορία. Και όσοι ζήσαν δεν μιλούν για αυτό... Προπάντων στο Κρασνοντάρ έγιναν οι σφαγές».
    Ο Ζαχαριάδης, γιατί αυτοκτόνησε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αφού θέλεις αποδείξεις...

    Αντιγράφω μία παράγραφο από κείμενο της Κ.Ε. του ΚΚΕ (Ιούλιος 1995)

    http://www.kke.gr/zhthmata_sosialismoy/ektimhseis_kai_problhmatismoi_gia_toys_paragontes_poy_kathorisan_thn_anatroph_toy_sosialistikoy_systhmatos_sthn_eyroph

    «...28. Εξασθένησε η δημιουργική ιδεολογική πολιτική, η πολύπλευρη διαπαιδαγωγητική δράση για την ανάπτυξη της σοσιαλιστικής συνείδησης, για τη συνεχή ανάπτυξη και τελειοποίηση του νέου τύπου ανθρώπου που απαιτεί η οικοδόμηση της σοσιαλιστικής κοινωνίας...»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαχαίρη ακούς; Η οικοδόμηση της σοσιαλιστικής κοινωνίας ΑΠΑΙΤΕΙ νέο τύπο ανθρώπου. Καμία διαφορά φιλοσοφίας ανάμεσα στον κατά ΚΚΕ κομμουνισμό και στον ναζισμό. Όπως έλεγε και ο Βίλχελμ Ράιχ «κόκκινος φασισμός».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. KARY....
    Εγω δεν θα απολογηθω...Για τις διωξεις του Σταλιν...Ισχυει και για σενα, η απαντηση που εδωσα παραπανω...Το Σταλινικο καθεστως...Κριθηκε, επικριθηκε και κατερρευσε...Ακομα και οι...Αντιπαλοι του να φταινε...Η ευθυνη ειναι δικη του...!!
    Οπως και το "μοντελλο" του σοσιαλιστικου μετασχηματισμου...Της Σοσιαλδημοκρατιας...Και της Αστικης Δημοκρατιας...!!!

    Συστηματα...Μισθωτης εργασιας...Που ειναι βραχυβια...!!!

    Εμενα αυτα που λες...Μου τα ειπανε εδω οι Ποντιοι..Απο πρωτο χερι...!!!...

    Για το ποστ...Ποια ειναι η γνωμη σου;;;
    Και γραψε μου...Αληθεια...Γιατι πιστευεις, οτι αυτοκτονησε ο Ζαχαριαδης;;

    Και αν πιστευεις...Οτι οι σημερινες θεσεις του ΚΚΕ...Θιγονται απο τις διωξεις του Σταλιν, το 1936...!!
    Απο την ανακοινωση, που εβγαλε το 1941...
    Απο την ανακοινωση της Πανσπουδαστικης..Το 1973...
    Η απο το οτι...Οι ηγετες της Σοβιετιας...Παρεδωσαν τη χωρα τους...Στην "αναπτυξη" και τις χορηγιες της Γερμανιας...!!!

    Βλεπεις, φιλη μου...Τα συστηματα, διακυβερνησης των λαων απο Αγγελλους...Ειναι δυστυχως...

    Φαντασιοπληξιες των παπαδων μονο...!!!

    Ακομα και..Εκεινος...Κατηγορηθηκε για ενδοτισμο...[τα του Καισαρος τω Καισαρι]
    Για διωξεις...[ο μη εργαζομενος..Και μη εσθιετω...]
    Και για...Ανθρωποφαγια...!!!
    [Λαβετε φαγετε..Τουτο εστι το σωμα μου...Το αιμα μου...ΚΛΠ]

    Γι αυτο λεω στο ποστ...
    Οτι ΜΟΝΟ η λογικη και η διαρκης κριτικη σκεψη...
    Σε γλυτωνει απο την...Διαμορφωση και την Συμμορφωση...!! τελικα...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να σε πεισω δηλαδη...
    Φιλε ΧΑΡ...
    Οτι ο νεος τυπος ανθρωπου...Που γραφει η διακιρυξη...ΔΕΝ φτιαχνεται σε δοκιμαστικους σωληνες...Σε εργαστηρια γεννετικης Μηχανικης...
    Και σε ψυχιατρεια, με κανονες διαμορφωσης;;;

    Εσυ εχεις βγαλει τα συμπερασματα σου...
    Περι ερυθρου Φασισμου...Οπως ο Ραιχ...!!!

    Ας αφησουμε λοιπον...Σε μια υποθεση εργασιας...Τον Ερυθρο και τον μαυρο φασισμο...Να καταρρευσει, μεσα στο ιστορικο γιγνεσθαι...
    Οπως λες εσυ και συμφωνω κι εγω, οτι πρεπει...!!

    Εδω...
    Σημερα εχουμε την καταρρευση...Χωρις να πεσει ντουφεκια...Και χωρις να ανοιξει μυτη...!!
    Ολοκληρης της εργατικης και Αστικης ταξης της χωρας...
    Χωρις την παραμβαση...Του φασιστικου και...Αιματοβαμμενου ΚΚΕ...!!

    Απο τα...Τοκοχρεολυσια των τραπεζικων ομιλων...Και την επιθετικη δικτατορια των εργοδοτων...Που απαιτουν να δουλευουμε τσαμπα...
    Αν οχι και να...Τους πληρωνουμε κι ολας...Που μας δινουνε .....Ψωμακι....!!!

    Φτιασε ΜΟΝΟΣ σου...!!!

    Εναν μοναδικο φορεα πολιτικης...Που να μην χρηματοδοτειται απο αυτους...Να μην εχει τα ιδια με αυτους συμφεροντα...Να αποσκοπει στο μοιρασμα του πλουτου που παραγεται στη χωρα...Και των πλουτοπαραγωγικων πηγων...Στους φτωχους εργαζομενους...
    Αυτους που ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ παραγουν τον πλουτο αυτον...!!!

    Αυτος ο φορεας...
    Να θελει να αντισταθει...Στα απ εξω επιβαλλομενα...Πλασματικα χρεη...Και να μπορει να οργανωσει συγκεκριμμενες αντιστασεις...Με συγκεκριμμενα αιτηματα και συγκεκριμμενες δρασεις...

    Πιστεψε...Σ αυτον τον φορεα...

    Και χρωματισε τον εσυ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ακους φιλε ΧΑΡ;;;

    Εκτος...

    Αν το τελικο συμπερασμα σου...
    Ειναι οτι...Αφου περιβαλλομαστε απο...Φασιστες και
    Κουμμουνιστες...Που πιστευουν στην ιδια ιδεολογια...

    Σταματαμε να σκεφτομαστε...
    Να αντιστεκομαστε...
    Να πιστευουμε....

    Και καθομαστε στο κλουβι...Σαν μαιμουδες...!!!
    Περιμενοντας, τον αναποφευκτο χαμο μας...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Για το σημερινό ΚΚΕ ενα πράγμα έχω να του καταλογίσω!
    Δεν εκμεταλλεύτηκε(ως όφειλε για το καλό της πατρίδας)τον πανικό των δύο ελληνικών κομμάτων της εξουσίας(τόπε και ο Μανώλης Γλέζος)
    Αυτή την στιγμή θα έπρεπε να εκβιάσει τις καταστάσεις ώστε να είχε πέσει η δοτή κυβέρνηση Παπαδήμου που επιβλήθηκε έξωθεν, καταπατώντας κάθε έννοια της Συνταγματικής Δημοκρατίας.
    Το έργο της κυβέρνησης αυτής δεν θα είναι τίποτα άλλο απο έργο της υποταγής και υποτέλειας!
    Αυτή την εγκληματική ανέχεια που έδειξαν τα κόμματα της Αριστεράς(ΚΚΕ &ΣΥΡΙΖΑ) θα τους καταλογιστούν απο τον Ιστορικό του μέλλοντος να είσαι σίγουρος!

    Σε καμμία περίπτωση δεν συμφωνώ με θεωρίες "καθόμαστε στο κλουβί σαν τις μαϊμούδες και περιμένουμε...( στην πραγματικότητα αυτό ακριβώς κάνουν τα κόμματα της Αριστεράς) Και μη μου πεις και συ πάλι θα κατηγορούνταν οι Αριστεροί για αιματοχυσίες γιατί θα σου απαντήσω κι'εγώ ομελέττα χωρίς να σπάσεις αβγά δεν τρώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λοιπον Καρυ...
    Βεβαιως και δεν το εγραψα για σενα αυτο με το κλουβι...!!
    Βεβαιως και εχεις δικιο...Οτι οι οποιεσδηποτε παραλειψεις και ανεχειες...Θα καταλογιστουν...
    Ομως...Αν εκμεταλλευοτανε, τον πανικο των δυο κομματων εξουσιας...Για να πεσει η δοτη κυβερνηση
    των Νεοτσολακογλου...
    Ισως να κερδιζε εσενα...
    Αλλα θα εχανε εμενα...!!!

    Που διαφωνω με τη λογικη της Αστικης πολιτικης...Οχι με το κομμα που την ασκει...!!!
    Θεωρω, οτι ειναι αναγκασμενο...

    ΔΕΝ νομιζω οτι ειναι ετοιμοι...Οι πολιτες στην Ελλαδα...
    Για να σπασουν αυγα...!!!
    Αλλοιως...Θα ξεπερναγαν...Οποιοδηποτε ΣΥΡΙΖΑ...
    Και οποιοδηποτε ΚΚΕ...!!

    Με το πληθος και την αλληλεγγυη και συμπαρασταση τους...Θα τα "κολλαγαν" στον τοιχο τα κομματα...
    Θα τα ΕΣΕΡΝΑΝ...Υποχρεωτικα...!!
    Υποχρεωμενα...!!!

    Ομως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Theorema..
    Μεταφραστε καποιος το σχολιο...!!
    Μπορει να θελω...Αλλα δεν μπορω να γινω...Αγγλομαθης...!!

    Καλως ηρθες φιλε..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γειαα!
    Ο καπιταλισμός χρεοκόπησε δεν έχει να προσφέρει τίποτα καλό παρεκτός πολέμους ανεργία δυστυχία. Όλοι πρέπει να χτίσουμε το αύριο που είναι ο σοσιαλισμός χωρίς περικοκλάδες με το ΚΚΕ μπροστά.
    Σήμερα βιώνουμε έναν στοργικό σοσιαλισμό για τους τραπεζίτες, βιομηχάνους με (προνόμια για τις εξαγωγές τους), στους εφοπλιστές φοροαπαλλαγές και από την άλλη μεριά έχουμε έναν σκληρό και βάρβαρο καπιταλισμό για τους φτωχούς.
    Και όλα αυτά με υπόκρουση Μέγκα Αντ1 κλπ μια κυβέρνηση αντιλαϊκή χωρίς προσχήματα και μια εκτροπή από το σύνταγμα που οι ίδιοι ψήφισαν. κουτσουρεμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Gekoudi...
    H μεγαλη αληθεια ειναι φιλε...Οτι ο Καπιταλισμος...Απο παντα..Αυτα τα ωραια που γραφεις προσφερε...ΠΟΤΕ δεν προσφερε κατι παραπανω...!!
    Και η Σοσιαλδημοκρατια απ την αλλη μερια...
    "Σοσιαλισμος με ανθρωπινο προσωπο" την λεγανε παλια...
    Παντα διακρινοτανε για τη στοργικοτητα της προς το κεφαλαιο...!!
    Προς τα κει εννοουσε, το ανθρωπινο προσωπο...!!!

    Οσο για την...Υποκρουση...!!
    Τα ιδιωτικα μεσα...Εσυ περιμενες να ειναι στην υπηρεσια του...Λαου;;;

    Η του...ΛΑΟΣ...;;;

    Ομως, φιλε...Βλεπεις και απο τα παραπανω σχολια....Οι σκεψεις σου...Γινονται αντιληπτες...ΜΟΝΟ απο ωρισμενους...!!!

    Καπιοι αλλοι..."συμμορφωνονται" αναλογως...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή